Ik vind geen van beide bruikbaar. Je wil het te clean houden, te proper,
geen van beide ontwerpen staan op punt om te worden uitgevoerd.
- Wat zeker al stoort is de AA op uw teksten.
1ste:
Font dat je gebruikt in uw header past helemaal niet, terwijl een
iets moderne sans-serif font hier meer op zijn plaats zou staan.
Plaats van het menu is niet wat het moet zijn, de foto boven het
menu staat daar misschien wel goed maar uw menu staat niet echt
meer logisch, zeker gezien uw doelgroep.
Veel te veel wit, je inhoud komt wel naarvoren maar dat is het dan ook...
werk met een zachte achtergrond kleur en pruts met heel het kleurpalet
van uw ontwerp.
2de:
Veel te lang en onordelijk menu.
Header; zelfde opmerking als bij uw eerste
Verschillende knoppen met foto's in verwerkt; leuk idee maar de echte
foto's moeten nog komen. Vraag is; zullen deze wel in je huidig ontwerp
passen? Plaats liever je foto's in duotoon en bij hover de echte foto.
Tekst...te weinig opmaak, kleuren zijn niet sauna-achtig

.
---
Begrijp mij niet verkeerd maar ik zou helemaal opnieuw durven starten,
probeer te werken met hele zachte kleuren zoals beige of licht blauw.
Vermijd lange menu's en speel met meer moderne lettertypes. Ik heb echt
een leuk ideetjes in mijn hoofd maar bij gebrek aan tijd ga'k ze niet uitwerken
in photoshop.