Archief - LAYOUT : Aquasana

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brock

Legacy Member
fonts zijn te default. Probeer eens wat anders
Verder zijn de ontwerpen nogal eentoning van kleur ( vooral 2e )

Het 1e design vind ik het beste van de 2, probeer het alleen nog wat samen te brengen tot een vast geheel.

tikketim

Legacy Member
arial , op alle 2
maar in de eerste vind ik arial wel passen persoonlijk :)

over die 2de : ik ga die "reclame" mss best ergens anders zetten en het menu een beetje opfleuren want is zo misschien iets te basis ?

edit : de foto's zijn gewoon van google gehaald , de bedoeling is dat er foto's komen van de sauna etc zelf natuurlijk maar daar zijn ze op het moment nog met man en macht aan het bouwen :)

het logo heb ik niet gemaakt , heb zelfs het lettertype niet daarom ziet het er zo raar uit ..
ik vond het moeilijk om iets in de stijl van het logo te doen maar dat ga ik in de derde lay out proberen

varioke

Legacy Member
heel mooie en rustige layouts, miss probeer ze een beetje meer op te fleuren met wat kleur. De 2e is kwa opbouw beter vindt ik, maar is een beetje "te saai". Mooie kleur tinten kunnen dit beter maken... keep up the good work!

tikketim

Legacy Member
hmm ik heb het moeilijk om er kleuren in te steken
waar zou ik dan die kleuren moeten insteken volgens jou ?

yaris

Legacy Member
Ik vind de eerste de beste, misschien toch nog iets donkerder dat blauw.

Da Turtle

Legacy Member
De eerste vind ik de beste. Dat logo is van hen zeker, het stoort een beetje de aangename simpelheid van de site. Het lettertype is wel te klein vind ik, je moet bijna aan je scherm gaan gangen om het te kunnen lezen :). En misschien is wat minder plaats tussen de verschillende 'blokken' wel wat beter, maar da ben ek nie volledig zeker.

blaZe

Legacy Member
goh, ik zou echt feedback willen geven maar als mensen (of iemand) een site dat ik maak al cliché of weinig origineel vindt zie ik mij dus niet in staat om enig meerwaarde te geven.

ik vind ze gewoon prima zoals ze zijn.

Rvl

Legacy Member
het oogt nogal eentonig en saai. De fonts zijn te groot. VEEL te veel paars, logo komt er niet zo goed door (denk ik toch anders heb ik mijn twijfels over het logo). Op de site zie je foto's die zeer warm overkomen en als je dan naar je layout kijkt komen de kleuren nogal koud over.

tikketim

Legacy Member
cs_Rvl zei:
het oogt nogal eentonig en saai. De fonts zijn te groot. VEEL te veel paars, logo komt er niet zo goed door (denk ik toch anders heb ik mijn twijfels over het logo). Op de site zie je foto's die zeer warm overkomen en als je dan naar je layout kijkt komen de kleuren nogal koud over.

fonts nu weer te groot ? ik ga de fonts zo laten want ze zijn zeker niet te groot :) ze zijn laten we zeggen goed leesbaar zo :p
logo heb ik niet ontworpen , ze hebben het me gegeven en ik moet er mee leren leven :p
bij de eerste zijn de kleuren mss koud ja maar bij de twede toch niet of ook ? eentonig kan wel maar ik ben dan ook geen designer en daarom kom ik naar hier om er iets aan te doen dus wat stel je voor ?

grtz

Erlend

Legacy Member
Ik vind geen van beide bruikbaar. Je wil het te clean houden, te proper,
geen van beide ontwerpen staan op punt om te worden uitgevoerd.

- Wat zeker al stoort is de AA op uw teksten.

1ste:
Font dat je gebruikt in uw header past helemaal niet, terwijl een
iets moderne sans-serif font hier meer op zijn plaats zou staan.

Plaats van het menu is niet wat het moet zijn, de foto boven het
menu staat daar misschien wel goed maar uw menu staat niet echt
meer logisch, zeker gezien uw doelgroep.

Veel te veel wit, je inhoud komt wel naarvoren maar dat is het dan ook...
werk met een zachte achtergrond kleur en pruts met heel het kleurpalet
van uw ontwerp.

2de:
Veel te lang en onordelijk menu.

Header; zelfde opmerking als bij uw eerste

Verschillende knoppen met foto's in verwerkt; leuk idee maar de echte
foto's moeten nog komen. Vraag is; zullen deze wel in je huidig ontwerp
passen? Plaats liever je foto's in duotoon en bij hover de echte foto.

Tekst...te weinig opmaak, kleuren zijn niet sauna-achtig :).
---
Begrijp mij niet verkeerd maar ik zou helemaal opnieuw durven starten,
probeer te werken met hele zachte kleuren zoals beige of licht blauw.
Vermijd lange menu's en speel met meer moderne lettertypes. Ik heb echt
een leuk ideetjes in mijn hoofd maar bij gebrek aan tijd ga'k ze niet uitwerken
in photoshop.

tikketim

Legacy Member
thx hier heb ik meer aan :d
btw met een schetsje ga ik al heel content zijn :d

carhartt^-

Legacy Member
bij sauna en massagesalons denk ik warme kleuren, hout, rode muren, marmer, blauw water, etc..
Bij jouw site is het eentonig blauw.. en tov die rode foto's is het echt niet goed..
layout zelf is goed (alles goe gepositioneerd, gfx is in orde, alleen spijtig van de kleuren)

tikketim

Legacy Member
mja die andere lay out was in warmere kleuren maar de mensen van die sauna vonden dit goed , kwam overeen met de kleuren van reclame panelen

Bertold

Legacy Member
ik vind het in orde mss wat meer tot één geheel verwerken en die witte bg wegdoen ;)

neoKv

Legacy Member
Ik heb dezelfde mening als bt belgium. De website voelt niet echt aan als één geheel. Het menu en de content lijken een beetje te zweven in de witte achtergrond.

De code (xhtml) ziet er goed uit! :niceone:

Een kleine typfout ontdekt: "Scrijf je hier in op onze nieuwsbrief !".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan