Archief - Layout: Accurate.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Typhon`

Legacy Member
ik geef Brock gelijk, zorg dat het gewoon bijna "af" is voor je hier iets komt checken.
Het is niet de bedoeling dat als jij iets maakt op een paar seconden (en dat vertoont de 3de layout toch wel, als je zelf niet ziet dat er daar iets grondig mis aan is) dat wij het moeten "afwerken" hé.

Vintage Hifi

Legacy Member
Ofwel zijn jullie selectief blind, ofwel gewoon stom. Ik hoop het eerste. Volgende woorden vraag ik jullie eens luidop te lezen:

voorbeeld
prototype
layout
idee
probeersel
richting
aard

En ga zo maar door. Ik heb absoluut geen nood aan jullie hulp om mijn sites af te werken. Ik vind het gewoon fijn dat bij een check sommige mensen mij kunnen wijzen op kleine foutjes die ik zelf niet zou gezien hebben. Dat deze layouts niet afgewerkt zijn, dat ziet mijn eksteroog ook. En waarom niet? Ik verwijs u daarvoor terug naar het lijstje hierboven. Nog niet duidelijk? Lees het NOG eens. Tot uw 'frank' valt.

Brock

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Ofwel zijn jullie selectief blind, ofwel gewoon stom. Ik hoop het eerste. Volgende woorden vraag ik jullie eens luidop te lezen:

voorbeeld
prototype
layout
idee
probeersel
richting
aard

En ga zo maar door. Ik heb absoluut geen nood aan jullie hulp om mijn sites af te werken. Ik vind het gewoon fijn dat bij een check sommige mensen mij kunnen wijzen op kleine foutjes die ik zelf niet zou gezien hebben. Dat deze layouts niet afgewerkt zijn, dat ziet mijn eksteroog ook. En waarom niet? Ik verwijs u daarvoor terug naar het lijstje hierboven. Nog niet duidelijk? Lees het NOG eens. Tot uw 'frank' valt.

tis niet om lastig te doen zenne maar hoe moeten wij uw kleine foutjes er nu uithalen als het om een totaal onafgewerkt geheel gaat? :)

Vintage Hifi

Legacy Member
Brock zei:
tis niet om lastig te doen zenne maar hoe moeten wij uw kleine foutjes er nu uithalen als het om een totaal onafgewerkt geheel gaat? :)
Ik bedoelde dan ook over het algemeen. Normaal lever ik wél afgewerkte sites af. Weeral moet je eens beter leren lezen. "Het is normaal mijn stijl niet, maar nu laat ik eens écht puur layout (JPG) checken"... Gewoon puur voor de commentaren te horen eigenlijk.

Brock

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Ik bedoelde dan ook over het algemeen. Normaal lever ik wél afgewerkte sites af. Weeral moet je eens beter leren lezen. "Het is normaal mijn stijl niet, maar nu laat ik eens écht puur layout (JPG) checken"... Gewoon puur voor de commentaren te horen eigenlijk.

ik zie weinig verband tussen wat je daar quote en wat ik zei hoor maar soit, kzal der mij maar bij neerleggen zekers? ;)

Vintage Hifi

Legacy Member
Brock zei:
ik zie weinig verband tussen wat je daar quote en wat ik zei hoor maar soit, kzal der mij maar bij neerleggen zekers? ;)
't Zal het beste zijn :p

Lo_fi

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Ofwel zijn jullie selectief blind, ofwel gewoon stom. Ik hoop het eerste. Volgende woorden vraag ik jullie eens luidop te lezen:

voorbeeld
prototype
layout
idee
probeersel
richting
aard

En ga zo maar door. Ik heb absoluut geen nood aan jullie hulp om mijn sites af te werken. Ik vind het gewoon fijn dat bij een check sommige mensen mij kunnen wijzen op kleine foutjes die ik zelf niet zou gezien hebben. Dat deze layouts niet afgewerkt zijn, dat ziet mijn eksteroog ook. En waarom niet? Ik verwijs u daarvoor terug naar het lijstje hierboven. Nog niet duidelijk? Lees het NOG eens. Tot uw 'frank' valt.

Wat ben jij een lekker arrogant jongetje...

Het grappige aan je hooghartige toontje is dan nog dat het verre van op z'n plaats is. Je post een paar probeersels...en dan veeg je elke mogelijke kritiek weg. Nochtans is het posten van je werk geen applausmeter uit tien-om-te-zien maar een blijk dat je hulp of commentaar nodig hebt. Als iemand je die dan geeft..leer die slikken. Kan je dat niet en blijf je bij je "heb absoluut geen nood aan jullie hulp om mijn sites af te werken." dan raad ik je aan om maar niets meer te posten. Op die manier blijft je ego netjes ongeschonden.

Ooit al aan gedacht om dat ego van jou te verhuren voor middelgrote communiefeesten en kaartnamiddagen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan