Archief - JOB: Logo voor onze Zaalvoetbalploeg

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stefan Leemans

Legacy Member
ik vind die van frenzal en thaens wel geslaagd maar het mag voor ons nog net iets meer zijn...

De Lemme (mijn broer) zit momenteel zonder internetverbinding maar zal waarschijnlijk vanaf de woensdag wel ne comment plaatsen!

th43ns

Legacy Member
deplayers2.jpg


wa bedoelde eigelijk met "nog iets meer"?

Lemme

Legacy Member
thaens zei:
deplayers2.jpg


wa bedoelde eigelijk met "nog iets meer"?

We zouden er eerder een echt 'schild' van willen maken.
Ik denk dat mijn broer sebiet een simpel voorbeeldje gaat posten...


ps: Sorry voor het late antwoord guys, er zijn echt al mooie dingen gemaakt! :niceone: Keep it up!

Stefan Leemans

Legacy Member
ik heb ff een simpel paint voorbeeldje gemaakt... dan ziede ineens waarom we da hier vragen en het niet zelf doen!

rechts boven en links onder moogde opvullen met dingen die met zaalvoetbal te maken hebben: schoenen, ballen, goalnet, speler, ...

Be creative, da voorbeeld dient om jullie verder op weg te helpen

th43ns

Legacy Member
pro-painter zeg ik u! :)

anyway, zal er zaterdag is naar zien :p
nu met school wa moeilijker

Stimpy

Legacy Member
mijn deelname

wapenschild2.jpg


opmerkingen zijn welkom, heb me zo fel mogelijk aan dat voorbeeldje gehouden kwa vorm van schild en opbouw.

Belgianbonzai

Legacy Member
'k zou die glow van uwen text halen Freaky, dat gaat niet uitkomen, zeker nie als't gestikt is op de stof van hun truitje of een badge

dresse

Legacy Member
en wie heeft da ventje getekend?
hoop da ge toestemming hebt van den tekenaar als ge da ni zelf getekend hebt...

Lemme

Legacy Member
Even nieuw leven in deze thread blazen.

We hebben besloten dat jullie nog tot het einde van dit weekend de tijd krijgen om een logo te ontwikkelen. Dan zullen wij gaan voten en beslissen. Doe jullie best dus want er zitten al een paar mooie ontwerpjes tussen! :)

Zou er ook iemand een supermanlogo met ipv de S en P kunnen maken (tenzij dit niet mag wegens copyrights ofzo)?

Dank!

Stimpy

Legacy Member
superman.png


vrij rap gemaakt, maar de P is daarvoor wel echt een lastige letter ze (ni symmetrisch)

th43ns

Legacy Member
deplayers3.jpg

deplayers4.jpg

deplayers5.jpg


weet ni echt of het iet is :) als ge aanpassinge ofzo wilt moede ma vrage

Stimpy

Legacy Member
ela mijne kegel pikke
tss

btw dat weekend is toch al voorbij denk ik ?

th43ns

Legacy Member
als ge wilt zal k em zelf proberen te maken :p

en euhm, hij zei de 13e (dinsdag) dat dit weekend zou gekozen worden dus da weekend is nog ni voorbij ;)

btw, kzie da het ni allemaal 'symmetrisch' is in da logo, kan wel gefixed worden ofcourse ;)

Stimpy

Legacy Member
ah dit weekend :p
en als ge concureert met mij gaat ge toch ni mijn kegels pikke zeker ;)

th43ns

Legacy Member
bwa kweeni, bedoeling is om eindproduct ma aantrekkelijker te maken he, kan toch zijn dat daar bepaalde elementen inzitte van andere mensen? Tis ni zo da ik uw logostijl heb overgepakt ofzo..
zou k ook in principe kunne zegge da ge de kleurafwisseling van mij heb gepikt, hoewel ik da ni doe :p (kbedoel dus linksbove de kleuren en rechtsonder)
Maar als ge het echt erg vind zal k em wel verwijderen ze, no worry's

Grtz

Stimpy

Legacy Member
maakt ni uit
was nu ook ni zo moeilijk om over te tekenen :)

en mijn kleure heb ik van dat voorbeeld paint logo van de threadstarter overgenomen (dacht dat hij het zo wou)

btw da manneke in uw logo moet nog oefene met dribbele zonder naar den bal te kijke precies :p

Lemme

Legacy Member
Goddamn, vermits meer dan de helft van ons ploeg momenteel in het buitenland zit en dus niet kan stemmen, zullen we jullie nog een weekje extra moeten geven.

De beste tot nu toe zijn die van frenzal, thaens en atticus.
Sorry voor de delay. Hopelijk komen er toch nog een paar mooie designs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan