Archief - JOB: Logo voor onze Zaalvoetbalploeg

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lemme

Legacy Member
Hoi jongelui! :unsure:

Ik ben lid van een zaalvoetbalclub die nu toch al rium een jaar bestaat. We zijn vorig seizoen zelfs kampioen gespeeld maar het ontbreekt ons nog aan een (deftig) logo. Ons huidig logo (onderaan) voldoet niet aan onze normen ( :p ) want is gewone pure clipart.

Dus wend ik mij tot jullie om voor ons een prachtig nieuw logo te ontwerpen.

De vereisten zijn:

1. Vermits wij een voetbalploeg zijn moet dit wel duidelijk blijken uit het logo
2. We zijn op zoek naar een 'embleem' (zoiets als dit )
3. De naam van onze club is 'De Players' (niet The). Dit moet dus ook in het logo verwerkt worden.
4. Het logo moet ook te gebruiken vallen voor bv. T-shirts en een vlag.
5. De kleuren van onze ploeg zijn 'wit-wit' voor de thuismatchen en 'rood-blauw' voor de uitwedstrijden (zie ook de site). Dit moet ook in het logo zitten.
We zoeken dus iets ongeveer in dezelfde stijl als ons huidig logo maar dan gewoon veel professioneler. Het mag ook compleet anders zijn natuurlijk, als het maar vet is! :D

Wat voor jullie misschien het belangrijkste is de beloning. Deze bedraagt 50€ voor het gekozen logo. Als wij er geen uitkiezen zal er natuurlijk ook geen betaling volgen. De persoon wiens logo wij uitkiezen wordt gegarandeerd betaald!

Bedankt op voorhand!

Greetz

Lemme

BAROBA

Legacy Member
Ik heb 2 ontwerpen gemaakt :
ontwerp001BAROBA-RB.jpg


ontwerp001BAROBA.jpg


Eentje voor thuis en een voor op verplaatsing ;)

Cheers

frenzal

Legacy Member
in een vlaag van verveling:

players.gif


edit: lichte aanpassing door brainbug comment
players2.gif


edit: idd wel fijn brainbug, swooshier logo:
players3.gif

Belgianbonzai

Legacy Member
frenzal, ik zou die bal iets naar onder laten zakken, zodat die witte lijn lijkt alsof ze hem volgt (beetje zoals staart v/e komeet)

denk dat dat dynamischer gaat overkomen

DarkBone

Legacy Member
Hij is op zoek naar een EMBLEEM. Tot nu toe zie ik er hiet nog maar één, en die is al zeker niet mis!

Belgianbonzai

Legacy Member
frenzal ik had het over zoiets:
klik

wel met uwen font, maar had geen zin om erachter te zoeken :p
als ge de .ai wilt moete't maar zeggen

Lo_fi

Legacy Member
@ fenzal..ik zou de typografie absoluut nog wat aanpassen. Andre fonts proberen en zo...

frenzal

Legacy Member
Lo_fi zei:
@ fenzal..ik zou de typografie absoluut nog wat aanpassen. Andre fonts proberen en zo...

eigenlijk wel, de font was nogal rap-rap gekozen
maar een geschikter font zoeken enzo zou meer tijd innemen dan het eigenlijk waard is imho
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan