Archief - JOB: Grafisch Webdesign - more info inside!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ReezZ

Legacy Member
Om te beginnen zal ik de bedoeling even uitleggen.
Een vriend en ik zijn van plan een webdesign 'bedrijfje' op te richten..

voor je begint te roepen dat er te veel van die zijn.. ja. Idd.. maar toch :)

Wij zijn beiden goed in coding, maar helemaal niet in grafisch ontwerp.
We zoeken daarom iemand die freelance wil werken om soms jobs uit te voeren..
Indien iemand interesse heeft, mail een paar ontwerpen (knoppen, headers, ...) naar [email protected]

Even ook nog wat informatie over onszelf..
We zijn 2 studenten van de Xios in Diepenbeek (Toegepaste Informatica) en we willen dit gewoon doen als vakantiejob of tijdens de vrije uren als we ons vervelen..

Indien je meer informatie wil, kan je op hetzelfde email terecht als hierboven.

nog eens die email: [email protected]

grtz:bow:

eldece

Legacy Member
Ik heb wel interesse, zal vanavond wat materiaal doorsturen.

Flipkikker

Legacy Member
Ik mail nog een portfolio'ke door,
ben wel geïnteresseerd...


Coding kan ik ook wel als aanvulling (html, css, xml, php, mysql) + heb inzicht in meerdere programmeertalen
Kennis van php en js staat vooral op laag pitje wegens weinig gebruik, maar door vroegere ervaring met c++ en java hebk daar wel vlotter inzicht in :)

dresse

Legacy Member
perfect!
Ik krijg ook vaak opdrachten binnen maar hou niet van coden en zoek nog goeie coder om werk naar door te sturen...
Voor het balanske hieronder ga ik wss ook nog een coder nodig hebben...

recent werk:
http://users.pandora.be/Dresse/sites/balanske.jpg
http://users.pandora.be/Dresse/inline/

portfolio:
http://dresse.free.fr

en wat ouder werk (5 jaar geleden ofzo :) ):
http://users.pandora.be/Dresse/sites/VLM SITE_blauw copy.jpg
http://www.bovare.be/
http://www.wgcdecentral.be/
http://www.ocmwbertem.be/

DeMoN

Legacy Member
Hebben jullie ergens een portfolio online staan zodat we jullie coding skillz kunnen bekijken?
Ik zoek anders ook wel ne vaste coder(s). 't Is nu altijd zone miserie me mense die er hun gat aan vegen en gewoon omda ik geen deftige coder vind weiger ik aanbiedingen die anders wel een handig zakcentje zouden kunnen zijn.

Mijne portfolio: http://www.dobson.be/index.php?page=webdesign
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan