ReezZ
Legacy Member
Om te beginnen zal ik de bedoeling even uitleggen.
Een vriend en ik zijn van plan een webdesign 'bedrijfje' op te richten..
voor je begint te roepen dat er te veel van die zijn.. ja. Idd.. maar toch
Wij zijn beiden goed in coding, maar helemaal niet in grafisch ontwerp.
We zoeken daarom iemand die freelance wil werken om soms jobs uit te voeren..
Indien iemand interesse heeft, mail een paar ontwerpen (knoppen, headers, ...) naar [email protected]
Even ook nog wat informatie over onszelf..
We zijn 2 studenten van de Xios in Diepenbeek (Toegepaste Informatica) en we willen dit gewoon doen als vakantiejob of tijdens de vrije uren als we ons vervelen..
Indien je meer informatie wil, kan je op hetzelfde email terecht als hierboven.
nog eens die email: [email protected]
grtz
Een vriend en ik zijn van plan een webdesign 'bedrijfje' op te richten..
voor je begint te roepen dat er te veel van die zijn.. ja. Idd.. maar toch

Wij zijn beiden goed in coding, maar helemaal niet in grafisch ontwerp.
We zoeken daarom iemand die freelance wil werken om soms jobs uit te voeren..
Indien iemand interesse heeft, mail een paar ontwerpen (knoppen, headers, ...) naar [email protected]
Even ook nog wat informatie over onszelf..
We zijn 2 studenten van de Xios in Diepenbeek (Toegepaste Informatica) en we willen dit gewoon doen als vakantiejob of tijdens de vrije uren als we ons vervelen..
Indien je meer informatie wil, kan je op hetzelfde email terecht als hierboven.
nog eens die email: [email protected]
grtz
