adrianhates
Legacy Member
Curahee Q zei:Ik zal hier even de link geven van de v1 website:
welkom op de website van jeugdhuis 't Slot !
Ik was eigenlijk niet van plan om deze in het leven te roepen maar misschien vinden jullie hem beter?
ik was al gaan kijken voor je het vermeld had hoor...

- Qua inhoud .. Zet daar eens een paar foto's bij ofzo want ik vind het nog steeds superleeg. En als er geen foto's opkomen dan mag je de site nog wat smaller maken.
- Je lettertype doet me echt pijn
gebruik zoiets als dit: "Lucida Grande","Lucida Sans Unicode","Lucida Sans",Helvetica,Arial,sans-serif;
- Gebruik meer dan 2 kleuren. Een site bestaat altijd uit minstens 5 kleuren dacht ik.. ( zo werk ik toch xD )
- ik denk ook dat als je dat logo gaat blijven gebruiken (op die manier) dat je site slecht zal blijven