Curahee Q
Legacy Member
het-slot.be | Startpagina
Ik heb al gehoord dat de site te breed is. Maar graag jullie persoonlijke mening wat er op grafisch vlak nog beter kan (waarschijnlijk alles). Het logo is gewoon zo, heb ik niks mee te maken.
Moet ik nog iets melden? Misschien dat ik echt geen held ben met photoshop, geef mij maar liever code. Maar goed, de grafische kant moet nu eenmaal ook gebeuren.
Ik weet dat ik er niet goed tegenkan als iemand mij de grond in boort maar ik ga proberen om dat opzij te zetten en dus mogen jullie hier je kritiek posten. Wel liefst opbouwend zodat ik er ook nog wat aan heb en dus niet gewoon iets van "Stront" als je begrijpt wat ik bedoel. Ben hier nog steeds om dingen te leren.
Het is dus vooraal de layout, werkt nog geen enkele link. Moet nog geen hele site hebben als de layout nog niet inorde is.
Alvast bedankt en shoot!
Ik heb al gehoord dat de site te breed is. Maar graag jullie persoonlijke mening wat er op grafisch vlak nog beter kan (waarschijnlijk alles). Het logo is gewoon zo, heb ik niks mee te maken.
Moet ik nog iets melden? Misschien dat ik echt geen held ben met photoshop, geef mij maar liever code. Maar goed, de grafische kant moet nu eenmaal ook gebeuren.
Ik weet dat ik er niet goed tegenkan als iemand mij de grond in boort maar ik ga proberen om dat opzij te zetten en dus mogen jullie hier je kritiek posten. Wel liefst opbouwend zodat ik er ook nog wat aan heb en dus niet gewoon iets van "Stront" als je begrijpt wat ik bedoel. Ben hier nog steeds om dingen te leren.
Het is dus vooraal de layout, werkt nog geen enkele link. Moet nog geen hele site hebben als de layout nog niet inorde is.
Alvast bedankt en shoot!
.