Ik ben een (2d) spelletje aan het maken met java en alles gaat goed, maar nu heb ik een applicatie gemaakt en ik wil een applet (opzig geen probleem) maar in die applet worden de afbeeldingen niet weergegeven. Ik werk met paintIcon() iemand een idee hoe dit komt?