Catscratch
Legacy Member
M'n excuses dat ik mij hier even nie meer gemoeid heb. Het lijkt me moeilijk om in augustus een datum te vinden waar we kunnen afspreken omdat er veel mensen op reis zijn.
Nu het weekend van 9 augustus zou voor ons nog gaan. Daarbuiten zal het eind september worden vrees ik.
Nu ik ga het volgende voorstellen ...
Ik stel een meeting voor op 28 september naar Doel. Lekker vroeg op voorhand zodanig mensen al hun agenda kunnen vrijhouden. In Doel is vanalles te fotograferen, en der zal ook nog wel een mogelijkheid zijn om samen achteraf iets te gaan drinken of te eten (ietske verder dan weliswaar). Als het weer zonnig is, ok, is het grauw en grijs, dan past het perfect in het dramatisch kader van Doel.
Mensen die geen vervoer hebben, en het niet zien zitten om naar Doel te komen op eigen kracht wil ik wel een lift aanbieden. Misschien dat er aan de kanten van Gent ook nog mensen meekunnen, da moeten we nog zien en kunnen we onderling ook nog afspreken.
Wat denken jullie? 28 Doel of niet?
Ander voorstellen op concrete datums ... laat maar komen
Nu het weekend van 9 augustus zou voor ons nog gaan. Daarbuiten zal het eind september worden vrees ik.
Nu ik ga het volgende voorstellen ...
Ik stel een meeting voor op 28 september naar Doel. Lekker vroeg op voorhand zodanig mensen al hun agenda kunnen vrijhouden. In Doel is vanalles te fotograferen, en der zal ook nog wel een mogelijkheid zijn om samen achteraf iets te gaan drinken of te eten (ietske verder dan weliswaar). Als het weer zonnig is, ok, is het grauw en grijs, dan past het perfect in het dramatisch kader van Doel.
Mensen die geen vervoer hebben, en het niet zien zitten om naar Doel te komen op eigen kracht wil ik wel een lift aanbieden. Misschien dat er aan de kanten van Gent ook nog mensen meekunnen, da moeten we nog zien en kunnen we onderling ook nog afspreken.
Wat denken jullie? 28 Doel of niet?

Ander voorstellen op concrete datums ... laat maar komen


