Archief - Interessepeiling: Photo Shooting Sessions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr. Humphries

Legacy Member
goed ideetje. moet de topic starter dit doen? Want ik kan dat blijkbaar niet, of er moet een andere thread gestart worden.

DieselPower

Legacy Member
Hoeveel man is een kleine groep? Het is altijd wel spijtig om mensen uit te sluiten door een stop op de "inschrijvingen" te zetten eh... :)

FreakyLeash

Legacy Member
We kunnen de mensen tellen,
en als het nu 18 man is splitsen ?
2 Groepjes maken waarmee je zelf mag kiezen ofzo ?
Met te veel man gaat denk ik voor beetje problemen zorgen . . .

Mr. Humphries

Legacy Member
anders maken we ook ineens een poll met een datum en dan kunnen we zien wie er kan komen.

FreakyLeash

Legacy Member
Ok,
maar degene die de poll maakt gaat die ook de "leiding" over de meeting nemen?

FreakyLeash

Legacy Member
Hoe bedoel je DieselPower ?

Een beurtrol voor "de leiding" want ik vind het zo'n groot woord,
tenslotte zijn we allemaal volwassen mensen niet ?

Joeri

Legacy Member
Djeezes; leiding, polls voor ook maar de kleinste beslissingen te nemen, enz...
Waarom is er leiding nodig, we zijn allemaal volwassen mensen neem ik aan? Iemand die bekend is in de regio waar de meet is kan anderen rondgidsen, degene die al wat meer ervaring hebben met fotografie kunnen beginners helpen, etc...

Soit, aangezien er anders toch nooit een concreet voorstel komt vlug wat uit m'n mouw schudden:
Iedereen is welkom in Lier op zaterdag 9 augustus. Ik ken de stad alsof het mijn broekzak is dus verloren lopen zal niemand doen, zeer makkelijk te bereiken met OV vanuit Turnhout, Antwerpen, Brussel, Hasselt en Leuven, enorm veel café's in de binnenstad (het was toch niet echt de bedoeling om foto's te gaan nemen, of wel:unsure:), veel oude historische gebouwen voor de liefhebbers, die 's avonds ook mooi verlicht zijn:love: (het wordt hier in sommige toeristengidsen wel eens Klein-Brugge genoemd), een oude vervallen legerbasis voor de urban explorers, en veel water en groen net buiten het centrum voor de natuur- en landschapliefhebbers...:woohoo:

LeSec

Legacy Member
Na mijn oh zo leuke herexamens wil ik wel eens meegaan :') waar ik vlaanderen maakt me niet uit, kan ook mensen meenemen als ik voorbij hen moet passeren.

Dus Lier zal ik moeten overslaan, maar tis wss toch de bedoeling dat dit wat op frequente basis gebeurt dan nadien?

Joeri

Legacy Member
m-be zei:
ge kon ni slechter timen :sad:

doe gerust andere voorstellen, zowel qua datum als locatie. Wou gewoon de boel wat in gang trekken, aangezien men anders toch maar de kat uit de boom blijft kijken

Babs

Legacy Member
Hoe zit het met eind augustus?
Mensen met herexamens veronderstel ik? :(

In september ben ik me Catscratch op reis, dus dan moogde ons er al buiten laten.

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik zie de 9de al wel zitten, btw, ik had eerder de boel al op gang getrokken door volgend weekend voor te stellen naar henegouwen te gaan, maar in Lier ben ik ook nog niet geweest :). En eind augustus heb ik ook herexames dus...

m-be

Legacy Member
Lier is mij goed, goed bereikbaar van hieruit, en van Antwerpen uit ook wel denk ik.
Alleen de datum past mij (voorlopig) niet. Mogelijk komt daar woensdag verandering in, hou dus voorlopig vooral geen rekening met mij :p

Joeri

Legacy Member
BaBsie zei:
Hoe zit het met eind augustus?

Tussen 23 augustus en 30 augustus zit ik afwisselend in Liverpool, Oslo en Krakau, past dus nogal moeilijk voor mij die periode.
Mensen die tot daar willen komen kan ook altijd, lijken me nog wel 3 leuke locaties voor een meet:crazy:

m-be: ik had de datum en locatie gewoon lulkraak voorgesteld, om de discussie wat op gang te trekken, in de hoop dat men ofwel mijn voorbeeld volgde door voorstellen te doen, ofwel gewoon akkoord ging :p

Wover

Legacy Member
Je stelt Lier wel heel mooi voor he :p. En de locaties die je vernoemt liggen wel erg ver uit elkaar ook. Natuur is 4km wandelen en die legerbasis nog eens dubbel zo ver :p.

mightyflup

Legacy Member
ik em nen auto (kraam), kan wel wa volk meepakke als da nodig zou zijn :)
tmoe wel nog op nen datum zen dat me past ^^
locatie is voor mij gelijk zenne :)

Joeri

Legacy Member
Woverke zei:
Je stelt Lier wel heel mooi voor he :p. En de locaties die je vernoemt liggen wel erg ver uit elkaar ook. Natuur is 4km wandelen en die legerbasis nog eens dubbel zo ver :p.

4 km? Waar ga jij dan zoeken, dan zit je al bijna in de Kesselse Hei? :p
En welke basis bedoel je, zijn er hier meerdere in de buurt. Ik doelde zelf op die aan den aarschotsesteenweg, net buiten de ring. Is een 2,5 kilometer van bij mij thuis (Zimmerplein) volgens GPS. Die van Koningshooikt is inderdaad te ver en de moeite niet echt, dat in Kessel is ook wel tof en goed bereikbaar met een kort busritje, maar daar geraak je niet in zonder te zwemmen...:(

En zoals ik al ettelijke keren zei, voor mij maakt de locatie en datum geen bal uit als ik die dag vrij ben tenminste, ik wou gewoon de discussie wat op gang trekken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan