Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Holy Paladin zei:en kweet al zeker niet waarom max ne slechte UI heeft? wtf?
Maar da's nu eenmaal relatief en een van de redenen waarom iemand juist voor een bepaald pakket kiest en niet voor een ander.van nodes weet ik niks, maar denk niet dat da voor mij als end user iets uitmaakt?