Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is weer zoiet jap. ge moet u registreren met echte adresgegevens enzo, na max een week krijg je dan een brief via de post met logingegevens enzo omdat ze via die manier kunne zorge dat ge geen meerdere keren meedoet fzo geloofk. na 1 jaar kunde betalen om voort gebruik te make van die services of gewoon niks doen als ge niemeer verder wilt doen met die service.Disa zei:Ik heb ooit nog van de hosting van COMBELL genoten, msch is dit weer zoiets ?
- Disa
Bedankt. Ik denk dat ik morgen eens een mailtje stuurDen Freddie zei:is weer zoiet jap. ge moet u registreren met echte adresgegevens enzo, na max een week krijg je dan een brief via de post met logingegevens enzo omdat ze via die manier kunne zorge dat ge geen meerdere keren meedoet fzo geloofk. na 1 jaar kunde betalen om voort gebruik te make van die services of gewoon niks doen als ge niemeer verder wilt doen met die service.
ik heb donderdag mn pakketje gereg en hoop rond dinsdag mn brief te krijge

is niksEA lover zei:Bedankt. Ik denk dat ik morgen eens een mailtje stuur![]()
kheb vandaag mn brief gekrege
. is rap vinnek, donderdagavond buite de kantooruren geregd en vandaag al de brief
. na ne min of 20 nadak eerste keer ingelogd ad werkte et adres
. dus tis ne goeie dinges
ge kunt die webbuilder inruilen voor ftp ruimte door een mailke te sturenZero Grav zei:Kunt ge daar eigenlijk wel meer als 1 webpagina in HUN editor en de webbuilder?![]()

ff of ie?KULeest zei:als ik mn .be controleer of die nog beschikbaar is zegt die OK en moet ik op volgende klikke voor gegevens op te geve, maar dan kom ik gewoon terug op deze pagina: http://www.hostbasket.com/index_NL.shtml