Archief - HOSTING : gratis domeinnaam + hosting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

haloffame

Legacy Member
we hebben juist een virtueel bedrijf opgericht, en ik ben informatica directeur we hebben met al de directeurs besloten een site te maken. maar omdat we een virtueel bedrijf zijn hebben we dus ook geen echt geld. bestaan er gratis .be sites of .tk sites ? of weten jullie iets anders please help we hebbe het nodig

Quilombo

Legacy Member
informatica bedrijf met .tk komt ni goe over imo :)
pak het een beetje professioneel aan en steek er wat geld in, kost niet veel

tikketim

Legacy Member
De zon schijnt gratis :)
waarom moet je een echte website hebben voor een virtueel bedrijf ?:s

haloffame

Legacy Member
wel ja voor onze producten daar tentoon te stellen we werken same met nog andere virtuele bedrijven over gans europa en dan moeste we een site maken. we zijn geen informatice bedrijf het is een zuivelproduct bedrijf: ijs en danone producten.

tikketim

Legacy Member
probeer al jullie gratis webspace van telenet en adsl samen te leggen , zet daar je site op en koop dan gewoon een be domein , kost tussen de 10 en 15 euro of zo dus als iedereen van de klas een beetje bijlegt...
tk domein zou ik niet doen omdat het traag , vol reclame en popups en irritant is ...

haloffame

Legacy Member
mja dat is juist het prob. het moet gratis, dus ga straks probere bij die host ofzo of als iemand een ander voorstel heeft ? dankje toch voor ulle hulp

BertG

Legacy Member
heb dat vorig jaar ook gedaan (een SBP, iets als een jongeren onderneming, maar dan volwassener en met echt geld) en we hadden een host gevonden die dat voor nieks wou doen, mits natuurlijk dat ze hun logo op de site mochten zetten en eventuele klanten hun hosting aanraden.

Meschien kan je dat ook proberen

servi

Legacy Member
moderator noot :
je topic bevat geen prefix, een verkeerd prefix of heeft een onduidelijke titel.
Gelieve een duidelijke titel met een bijhorend correct prefix te gebruiken. Voor meer informatie over prefixen kan je terecht op regels en prefixen !!!.
Je topic is aangepast en je hebt een een waarschuwing gekregen, gelieve in het vervolg er op te letten.

Pixie360

Legacy Member
euhm is er bij het clickX magazine nu geen 1 jaar gratis domeinnaam en ook hosting dacht ik.

SilentSpring

Legacy Member
Pixie360 zei:
euhm is er bij het clickX magazine nu geen 1 jaar gratis domeinnaam en ook hosting dacht ik.
jup, bij hostbasket, is ne pakket met ne waarde van 199€. mn pa eeft da boekje mee omda ie dacht dak da wel kon gebruiken. kga em gebruike voor de mini opt schole:)

NfERnO

Legacy Member
Gratis url redirection zonder zever kan je ook krijgen op www.v3.be Kan je eender welk (niet-bezet :) ) adres kiezen, eindigend op .v3.be

EA lover

Legacy Member
Maar als ik het goed snap:
Je vult je gegevens in en je krijgt een gratis domeinnaam en hosting?

Disa

Legacy Member
EA lover zei:
Maar als ik het goed snap:
Je vult je gegevens in en je krijgt een gratis domeinnaam en hosting?

Iemand die hier meer informatie over heeft? Ik vind dit best wel interresant.

- Disa

EA lover

Legacy Member
Disa zei:
Iemand die hier meer informatie over heeft? Ik vind dit best wel interresant.

- Disa
Ja, ik zou ook graag hierover wat info hebben.
Het lijkt mij onmogelijk dat een bedrijf 1000den domeinnamen en hostingpaketten weggeeft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan