merle
Legacy Member
dresse zei:vergeet dan wel niet maar 1 autofocus punt actief te maken... Anders heeft het weinig zin
Ook uw modus op AF-S ipv op AF-C zetten. Anders blijft die tijdens het herkadreren nog scherpstellen. En dat is ook niet de bedoeling. Ge moet juist uw focus kunnen 'locken'
Wat die AF-S en AF-C betreft da ken ik nie, dat zijn Canon termen dacht ik? Maar focus lock heb ik wel. Ik heb AF-auto, macro en MF
