Archief - flashsite: endrone v2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dsdesign

Legacy Member
http://www.endrone.com/

Mensen die onze vorige site nog herinneren zullen wel merken dat deze nieuwe site iets totaal anders is. :) Het doel was een strakke, commercieële en snel ladende site te maken. Full Flash omdat we ons nog altijd profileren als Flash specialisten. Site is volledig opgebouwd vanuit een database.

Het geheel modulair opgebouw en word zeker en vast naar functionaliteit met allerhande extra's uitgebreid. Onze portfolio is eigenlijk waar het om draait bij deze site.

Kudos naar Stefan voor het stevige AS werk.

Toch wil ik onze site hier graag es posten omdat jullie in het verleden al altijd specialisten waren geweest in het vinden van bugs e.d. - dus: Go ahaid! :p

De teksten zijn nog niet echt definitief, worden momenteel herwerkt door een copywriter. Maar mocht je al iets incorrect ziet, let us know. Thanks!

knuppel

Legacy Member
Ik had hem al opgemerkt :)
ik riek dat precies als jij een nieuwe versie online zet :) vorrige keer had ik het ook al opgemerkt.

minder complex als je vorige site, maar simpel en eenvoudig , zeer clean zoals gewoonlijk. Postief dat je je portfolio ook eens hebt geupdate. Ik vind hem echt mooi

Greetz Geert

Zero Grav

Legacy Member
lol, supertoevallig, ik gaf daarstraks die link door aan iemand maar heb er toen niet op geklikt.

Toch, ik kan er niet bepaald goed aan uit soms, weet niet echt goed waar ik moet gaan klikken enzovoort. En ik heb het niet bepaald zo op die bollen.. Die zijn zo standaard, van endrone verwacht ik altijd dat beetje extra.

Ach dunno, site is niet lelijk maar ik vind het qua uiterlijk ondermaats voor endrone.

Dan zou ik nog eerder naar http://www.milkandcookies.be/index2.html kijken..

Bigbuddha

Legacy Member
'k vind het wel mooi.
Het enigste wat me wat tegensteekt is de trage overgang als je voor algemeen, projecten of contact kiest. Voor de rest wat kaal misschien. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

toch knap werk.

Dsdesign

Legacy Member
Smaken verschillen natuurlijk. :p Nu het grote verschil is dat we met dergelijke site een groter doelpubliek kunnen prospecteren. Geloof me, maar een heel klein procent van onze (potentieële) klanten is te overtuigen met een flashy Flash site. Daarmee deze doordachte keuze in onze huisstijl.

Dit wil niet zeggen dat we geen grafische en Flash intensieve sites meer maken, maar enkel in een gepaste omgeving en doelgroep.

Off the record: Wanneer je echt Flash geweld wilt zien, moet je nog even wachten op de release van mijn personal site: dsdesign.be :woohoo:

xml

Legacy Member
De video route is geweldig. Zéér orgineel. Voor de rest vind ik het niet echt duidelijk waar nu altijd geklikt moet worden.

Enneuh, dsdesign.be.. is dat niet die website die al een paar jaar "online soon" zal zijn? :)

DarkBone

Legacy Member
Off-topic: aha, ik wist niet dat het daar was, al zo vaak gepasseerd zonder het te beseffen dus :)

Mooie website, ik vind 'm een verbetering tov de vorige, vooral dan omdat hij stukken sneller is.

SyRuS.be

Legacy Member
Hij's niet mijn stijl, maar niet slecht en er is duidelijk veel werk in gegaan...

Dat kleine Workflow dingetje met die tekstdingetjes zo vind ik best leuk. Die grote bollen wat overdreven wel.

Dusja, niet slecht eh :)

dêsh'

Legacy Member
Bigbuddha zei:
'k vind het wel mooi.
Het enigste wat me wat tegensteekt is de trage overgang als je voor algemeen, projecten of contact kiest. Voor de rest wat kaal misschien. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

toch knap werk.
Volledig mee akkoord.

Misschien een (zeer) klein detail; maak uw teksten selectable. Mensen (ik toch alvast) hebben meestal de neiging als ze iets online lezen om teksten te selecteren terwijl ze lezen. (als je snapt wat ik bedoel.. ;))

Ik 'mis' hier en daar ook wat geluidjes zoals bij mouseovers, inladen nieuwe pagina, .. (ofwel zijn mijn boxen stuk? :x)

GeeKer

Legacy Member
Ik ben er gisteren per toeval opgebotst toen ik voor een freelance job ging. Die persoon blijkt jou te kennen? Webs noemt de zaak waar ik was :)

Mooi gemaakt trouwens!

dêsh' zei:
Volledig mee akkoord.

Misschien een (zeer) klein detail; maak uw teksten selectable. Mensen (ik toch alvast) hebben meestal de neiging als ze iets online lezen om teksten te selecteren terwijl ze lezen. (als je snapt wat ik bedoel.. ;))

Ik doe juist hetzelfde, maar dan enkel met lange teksten. Om te weten waar ik zit. Browser met guides zou nog iets handig zijn!

Dsdesign

Legacy Member
xml zei:
Enneuh, dsdesign.be.. is dat niet die website die al een paar jaar "online soon" zal zijn? :)
(over dsdesign) Inderdaad, heb ondertussen al een 5 tal interfaces gemaakt, maar nu ben ik er uitgeraakt en ben beginnen Flashen aan die ene interface. Nu enkel nog wat tijd vinden om dit af te werken. :p

Obliv`

Legacy Member
ik sluit me aan bij darkbone: mooi en snel.

het is al wel gezegd, maar het is niet altijd duidelijk waar er te klikken valt.

dahousecatfelix

Legacy Member
Obliv` zei:
ik sluit me aan bij darkbone: mooi en snel.

het is al wel gezegd, maar het is niet altijd duidelijk waar er te klikken valt.
een vette ²

PoMpElSiEn

Legacy Member
die site laat altijd mijn browser crashen
mac osx 10.4
browser camino

DarkBone

Legacy Member
PoMpElSiEn zei:
die site laat altijd mijn browser crashen
mac osx 10.4
browser camino
Hier toch niet hoor pompelsien (zelfde specificaties), probeer eens met de nieuwste flash plugin (versie 8) en download de laatste stabiele nightly van camino eens.

tikketim

Legacy Member
sry da ik het ff zeg tussen al die positieve commentaren maar ik vind het dus totaal niet mooi , veel te grijs ..

- menu heeft zwarte achtergrond , titel rode achtergrond en laatst toegevoegd project witte achtergrond en da allemaal op een grijze achtergrond met bollen :s

- bij portfolio moet ik echt mikken met mijn muis om naar de url te gaan , kan dat kadertje echt niet groter ?

- als ik nieuwe pagina laad komen die bollen tevoorschijn , ik haat echt zulke effectjes , als ik ergens op klik wil ik direct die pagina zien en niet eerst 1 of andere animatie

jullie kunnen vele beter imo , de vorige site vond ik echt ongelooflijk prachtig maar dit zou ik zelf als potentiele klant onmiddelijk wegklikken :s

btw wat je zei over een groter doelpubliek : Ik bekeek eerst deze site op het werk waar ik dus geen flash plugin heb en ook niet kan downloaden. Als mijn werkgever op zoek zou zijn naar een nieuwe site en op 1 of andere manier op endrone zijn terechtgekomen zou hij niets kunnen zien omdat hij ook geen flash plugin kan downloaden en dus onmiddelijk weg klikken ... weg potentiele klant dus ...

is nu maar een dom voorbeeldje maar toch :s
is natuurlijk ook allemaal gewoon mijn persoonlijke mening ..

grtz Tim

dJeez

Legacy Member
Zelfde opmerking als vorige keer : waar is de back knop support :p.

D'Sek-

Legacy Member
tikketim zei:
btw wat je zei over een groter doelpubliek : Ik bekeek eerst deze site op het werk waar ik dus geen flash plugin heb en ook niet kan downloaden. Als mijn werkgever op zoek zou zijn naar een nieuwe site en op 1 of andere manier op endrone zijn terechtgekomen zou hij niets kunnen zien omdat hij ook geen flash plugin kan downloaden en dus onmiddelijk weg klikken ... weg potentiele klant dus ...

is nu maar een dom voorbeeldje maar toch :s
is natuurlijk ook allemaal gewoon mijn persoonlijke mening ..

grtz Tim
98% van de desktop-pc's heeft flash geinstalleerd. Als uw baas niet meegaat met zijn tijd, is dat zeer spijtig voor uw baas. Flash is quasi een standard geworden op het web. En terecht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan