Archief - FLASH SITE: Infect it (+flash vraagje)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xavez

Legacy Member
Site http://www.infect-it.be
Opdracht: Fuifsite
Opmerkingen:
Well, eigenlijk ben ik helemaal niet pro-flash, er is namelijk geen minder toegankelijke webtechniek als deze (en daar ben ik me ook van bewust). Langs de andere kant is het voor een fuifsite toch aangewezen om enige vorm van dynamiek en beweging in te bouwen (zoals o.a. achtergrondmuziek). De enige "propere" manier om dit te doen is helaas via Flash, dus heb ik MX nog maar eens van onder het stof getoverd en ben ik begonnen.

Minpunten:
- De sponsors staan er nog wat UGLY bij.
- Het musicplayertje heeft een bug (zie "vraag").

Vraag:
Hoe kan ik via Flash:
1) Dat dynamische tekstveld automatisch naar links laten scrollen (zoals een "lichtkrant"), zodanig dat de hele tekst zichtbaar is?
2) In dat dynamisch tekstveld een tekst "opslaan". Want op dit moment, als je de player sluit, wordt die tekst gereset (player "sluiten"=via gotoAndPlay(sluitanimatie_begint_vanaf_deze_frame))

Alvast bedankt!

Typhon`

Legacy Member
- Splash is hier nu wel compleet nutteloos
- Ik zou de achtergrondkleur van u menu lichter of donkerder maken
- _balbla -> die _ is ziet er zo'n goedkoop opsommingsteken uit, beter weg misschien?

Xavez

Legacy Member
- Nja, die splash kadert wel in een veel groter "marketingplan". 'tis niet de bedoeling om gewoon een onnozele splash-screen te hebben. De flyers, poster en whatnot zijn allemaal gebaseerd op het "press to infect"-tekentje + bijhorend logo. 'tis dus niet uit esthetisch opzicht ofzo gedaan, maar het heeft wel een bepaalde marketingwaarde

- Achtergrondkleur van't menu lichter heb ik inderdaad nog al gehoord en ook al geprobeerd maar het geeft mij niet echt het gewenste effect dat ik wou bereiken. 't was niet de bedoeling om de centrale flash-animatie volledig van de achtergrond weg te halen :)

- Nja, van die goedkope opsommingstekens heb je maybe wel gelijk. Zal eens proberen achter een alternatief daarvoor te gaan zoeken (ze weg laten, bijvoorbeeld :p)

blaZe

Legacy Member
Xavez zei:
Well, eigenlijk ben ik helemaal niet pro-flash, er is namelijk geen minder toegankelijke webtechniek als deze (en daar ben ik me ook van bewust). Langs de andere kant is het voor een fuifsite toch aangewezen om enige vorm van dynamiek en beweging in te bouwen (zoals o.a. achtergrondmuziek). De enige "propere" manier om dit te doen is helaas via Flash, dus heb ik MX nog maar eens van onder het stof getoverd en ben ik begonnen.

sorry, maar wat een hoop bullshit.

1. ik zie amper dynamiek die echt Flash vereist wat je mss met wat dhtml niet zou kunnen nabootsen.
als je dan al geen pro-flash bent zoek je toch eerder naar zo een oplossingen.

2. flash ondertussen al veel toegangkelijker is dan atm denkt want je komt nog met flash mx af... een versie van min. 2-3j terug.

3. negative opinions over flash nu eens net worden gevormd door site's gebouwd zoals die van jou.
geen meerwaarde, te groot in filesize, geen preloader ...

648.7 KB ?? way to big voor hetgeen getoond.

4. je een site enkel en alleen bouwde omdat je een flashplayer nodig had, maak dan een html site en zorg enkel voor een aparte flashplayer.
dunno, zo denk ik toch (logischerwijs) als ik een oplossing zoek waar ik genoodzaak een techniek moet gebruiken die ik eigenlijk afkeur. ze zoveel mogelijk beperken dus.


Vraag:
Hoe kan ik via Flash:...

1. kijken op sources sites en zoeken achter tickers, slaan je dood mee en is sneller dan hier een personal tutorial te schrijven voor iemand die toch niet pro-flash is.

2. vraag is, hoe maak ik een deftige player, ipv met een stuk kauwgum en een paperclip een modelbouwdoos in mekaar te steken.
of maw.: sources sites - mp3 player.

Xavez

Legacy Member
blaZe zei:
sorry, maar wat een hoop bullshit.
Laat die sorry maar weg, als je je hier al gaat verexcuseren voor dingen die gaan komen kan ik just as well al je opmerkingen negeren hé en dat is uiteindelijk niet de bedoeling.

blaZe zei:
1. ik zie amper dynamiek die echt Flash vereist wat je mss met wat dhtml niet zou kunnen nabootsen.
als je dan al geen pro-flash bent zoek je toch eerder naar zo een oplossingen.
De site moest op een halve dag online staan. Als jij deze site op een halve dag in dhtml kan nabouwen ben je een krak :). Ik zoek trouwens altijd naar andere oplossingen, daar waar het tijdsbestek het toelaat (okay, my bad dat ik dat niet vermeld heb uiteraard :))

blaZe zei:
2. flash ondertussen al veel toegangkelijker is dan atm denkt want je komt nog met flash mx af... een versie van min. 2-3j terug.
Ik dacht dat ik MX nog installed had maar het is blijkbaar toch versie 8. Flash is nooit echt ontoegankelijk geweest als programma op zich, maar flash-files zelfs wel (zoekrobots, blinden en slechtzienden en dergelijke, bedoelde ik moet "ontoegankelijk" :))

blaZe zei:
3. negative opinions over flash nu eens net worden gevormd door site's gebouwd zoals die van jou.
geen meerwaarde, te groot in filesize, geen preloader ...
De meerwaarde is puur het esthetische en voor mij persoonlijk dan het ontwerpgemak in dit geval. Je ziet het: hte kleinste kind kan ermee aan de slag om weliswaar ZEER EENVOUDIGE (ik heb nooit anders beweerd hé) dynamiek in te bouwen.

blaZe zei:
648.7 KB ?? way to big voor hetgeen getoond.
De achtergrondfades en buttonsounds (check line up, intro,...) indachtig lijkt me dat helemaal niet zo abnormaal groot?

blaZe zei:
4. je een site enkel en alleen bouwde omdat je een flashplayer nodig had, maak dan een html site en zorg enkel voor een aparte flashplayer.
dunno, zo denk ik toch (logischerwijs) als ik een oplossing zoek waar ik genoodzaak een techniek moet gebruiken die ik eigenlijk afkeur. ze zoveel mogelijk beperken dus.
Nogmaals, die "onnozele, overbodige dynamiek" was ten eerste onmogelijk te realiseren in (d)HTML, zeker op die tijdspanne. Als ik dynamiek en een geïntegreerde flashplayer wil, is full-flash imho the way to go. Ik wou absoluut niet met een pop-up venster of inline-frames gaan werken (want da's NOG irritanter en imho lelijker voor die toepassing, dan gewoon full-flash). Ik weet nu sinds een tijdje een heel goeie manier (hoewel er nooit een perfecte is, want je "mag niet" navigeren met javascript) om te navigeren door een content-div, maar toen ik de site aan't maken was had ik daar nog geen weet van - en ook geen tijd om erachter te zoeken!

blaZe zei:
1. kijken op sources sites en zoeken achter tickers, slaan je dood mee en is sneller dan hier een personal tutorial te schrijven voor iemand die toch niet pro-flash is.
Als jij dat nite wil mij best. Ik heb al veel sites afgezocht :)

blaZe zei:
2. vraag is, hoe maak ik een deftige player, ipv met een stuk kauwgum en een paperclip een modelbouwdoos in mekaar te steken.
of maw.: sources sites - mp3 player.
[/quote]
Ja .. eh.. not helping :)

En ik wil btw niet dat dit op een pro/con-flash discussie uitdraait. Mods mogen enige volgende zo insinuerende comments ook prompt verwijderen van mij :). Toch bedankt voor je constructieve commentaar :doh:

blaZe

Legacy Member
Ik dacht dat ik MX nog installed had maar het is blijkbaar toch versie 8. Flash is nooit echt ontoegankelijk geweest als programma op zich, maar flash-files zelfs wel (zoekrobots, blinden en slechtzienden en dergelijke, bedoelde ik moet "ontoegankelijk" :))

hier wat huiswerk voor je.
http://www.macromedia.com/resources/accessibility/
http://www.adobe.com/enterprise/accessibility/main.html


De meerwaarde is puur het esthetische en voor mij persoonlijk dan het ontwerpgemak in dit geval.
dat uiterst minime is absoluut geen meerwaarde als je accessiblity je toch aantrekt.
dat kadertje dat openklapt en that's it.


De achtergrondfades en buttonsounds (check line up, intro,...) indachtig lijkt me dat helemaal niet zo abnormaal groot?

neem het aan van iemand die al van in 2000 met flash werkt en telkens verplicht is om de dingen die hij maakte zo compact mogelijk te houden in flash dat dit GROOT is voor hetgeen jij presenteert.



Nogmaals, die "onnozele, overbodige dynamiek" was ten eerste onmogelijk te realiseren in (d)HTML, zeker op die tijdspanne....

volgende maal direkt melden wat de tijdslimiet was.
dus hieruit kan ik opmaken dat je tijd opgebruikt is en totaal niets meer kan wijzigen...
waarom dan de check ? spam ? ...





Als jij dat nite wil mij best. Ik heb al veel sites afgezocht :)
Ja .. eh.. not helping :)

En ik wil btw niet dat dit op een pro/con-flash discussie uitdraait. Mods mogen enige volgende zo insinuerende comments ook prompt verwijderen van mij :). Toch bedankt voor je constructieve commentaar :doh:

ik vermoed toch dat het eerder een verlies voor jou is dan voor mij.
zelfs op vlak van flash moet je al wat sterker in je schoenen staan dan je MX kennis eens vanonder het stof te halen.

_______________________________________________________

Hier de 'constructieve commentaar dat je zo graag wilt...

- optimaliseer de thumbprint op je splash, deze is in je flash tot 50% kleiner in pixelformaat dan je origineel imported bmp file.
resizen BUITEN flash en dan importeren = enkele Kb winst.

- laad je muziek dynamisch in en nogmaals de tip, op flashkit bv slaan ze je dood met dyn. mp3 players. zeg niet dat je gezocht hebt... al een heel pak Kb's uitgespaard

- teveel beelden geimporteerd, man met virus busje, fabriek, meisje wandelend met de hond... ik zag deze beelden pas na een grondige studie. overbodig en zorgt voor teveel Kb's

- routeplannetje is een bmp file, alsjeblief - geef hier een excuus op waarom je die 2 cirkels en 8 lijntjes niet evengoed in flash zelf kon tekenen... weer enkele Kb's uitgespaard.

- Ik wou absoluut niet met een pop-up venster of inline-frames gaan werken dan toch vreemd dat je bv om intezoomen op het plannetje een pop-up window opent met daarin een idem plannetje maar dan 10% groter...

- op hierboven, staat daar doodleuk "WIN" met een vermelding, nothing? check your pop-up blocker.
leek me een probleem dat makkelijk verholpen was door een html site te maken.

- een mix van letterypes niet consequent gebruikt, bij routeplan zijn je lettertypes mooi crispy en duidelijk maar voor de rest een beetje blurry en dat met flash8 ?

- sponsors, al de beelden mee geëxporteerd. laad die dan dynamisch in.
geen tijd ervoor? of beter gezegd je WEET NIET HOE je dit moest aanpassen.
dan volgende tip, begin dan al geen discussie in een materie die je niet ietwat degelijk beheerst. (deze is gratis)

- je maakte een venster dat openklapt en wat doe je... copy/paste ipv van zo 1 malig een venster te maken en dmv script die animatie telkens te herbruiken. als je nu een aanpassing moet doen wilt dit per content venster zeggen dat wijzigingen moet doen +/of copy pasten...

- voor je fonts, gebruik best even fontsizes. dus beter 12 ipv 11 zoals bij jou...

- nogmaals, veel van de foto's die je gebruikt al fadend op je achtergrond worden niet eens opgemerkt.

- de tijd van gotoAndPlay in preloaders al LANG voorbij is.

- ik me afvraag welke beschikbare tijd je had voor deze site, of TE weinig of reflecteerd die TE weinig je kennis over flash.

om af te sluiten.
" Je ziet het: hte kleinste kind kan ermee aan de slag om weliswaar ZEER EENVOUDIGE (ik heb nooit anders beweerd hé) dynamiek in "

inderdaad, dat zie ik.
daarom dat het niet zo een geweldige impact heeft. (zelfs niet MET die eenvoudige dynamiek...)
daarom dat idd door zulke sites al snel negatieve vooroordelen worden gemaakt over flash

ik blijf hierbij, de reden om een full-flash te maken omdat je een flashmusic player moest integreren is flauwekul.

download dan liever 1 van de vele html templates en bewerk die, oogt mooier en direkt geen last van je "toegankelijkheid".

Xavez

Legacy Member
blaZe zei:

De sitecheck, omdat ik wel binnen het flash-concept zelf nog dingen kan aanpassen, maar ik ga hem niet helemaal in HTML rewriten. Ten eerste omdat ik er nu niet meer fulltime mee bezig kan zijn en ten tweede omdat het onnozel zou zijn om nu opeens met een volledig andere website af te komen dus zal het flash blijven (wat dus NIET wegneemt dat er nog dingen aangepast kunnen worden!)

Gelijk ik al zei: my bad ivm het niet vermelden van de tijdslimiet. Die was dus een halve dag. Er is sinds de eerste versie al heel wat aangepast, zoals de backgroundmusic dynamisch laden en dergelijke. Voor de buttons leek het mij bijvoorbeeld net MEER bandwidth-verspillend om die buttonsounds dynamisch in te laden? Kan ook zijn dat dit een wanidee is omwille van het feit dat ik er niet genoeg van ken. Ik ben trouwens geen luie zak die geen enkele tutorial leest. Als ik dat niet gedaan had, had ik van mijn leven die musicplayer of preloader niet in elkaar kunnen steken want mijn kennis van Flash was voordien 0. Mijn laatste contact met flash was versie 5, toen ik net wist hoe je een tween moest maken. Mij carrement afschrijven als de zoveelste luie forumbezoeker die de antwoorden in zn schoot geworpen wilt zien vind ik er een beetje overgaan.



blaZe zei:
Hier de 'constructieve commentaar dat je zo graag wilt...

-...
Dat lijkt er al wat meer op :) hier heb ik tenminste iets aan :niceone:

blaZe zei:
- laad je muziek dynamisch in en nogmaals de tip, op flashkit bv slaan ze je dood met dyn. mp3 players. zeg niet dat je gezocht hebt... al een heel pak Kb's uitgespaard
Ehh kb's uitgespaard? Ik zou niet weten waarom? Mijn achtergrondmuziek laadt nu ook dynamisch in... (ofwel snap ik het begrip dynamisch niet zo goed? Je bedoelt toch streaming via een externe geluidsfile, right?)

blaZe zei:
- teveel beelden geimporteerd, man met virus busje, fabriek, meisje wandelend met de hond... ik zag deze beelden pas na een grondige studie. overbodig en zorgt voor teveel Kb's
Zal ze wegdoen, ze zijn inderdaad overbodig achteraf gezien :). Maar zo'n dingen vergeet je nogal gemakkelijk als je zelf constant met de luxe van een breedbandverbinding zit :).

blaZe zei:
- routeplannetje is een bmp file, alsjeblief - geef hier een excuus op waarom je die 2 cirkels en 8 lijntjes niet evengoed in flash zelf kon tekenen... weer enkele Kb's uitgespaard.
Ik heb nergens maar dan ook nergens een bitmap geïmporteerd. Dat routeplannetje is een PNG file afaik. In flash zelf heb ik de compressie van die image dan nog eens op jpg gezet in plaats van lossless PNG/GIF. Misschien iets misgegaan bij het importeren van de swf?

blaZe zei:
- Ik wou absoluut niet met een pop-up venster of inline-frames gaan werken dan toch vreemd dat je bv om intezoomen op het plannetje een pop-up window opent met daarin een idem plannetje maar dan 10% groter...
Nja, heb je maybe wel gelijk in. 'tis maar dat mensen het kunnen afdrukken (kopiëren en plakken in word of rechtstreeks vanuit de browser of dergelijke). Nuja, misschien bestaat er ook een techniek binnen flash om een bepaalde image rechtstreeks te printen. Zal er alvast eens achter gaan zoeken dan :).

blaZe zei:
- op hierboven, staat daar doodleuk "WIN" met een vermelding, nothing?
check your pop-up blocker.
leek me een probleem dat makkelijk verholpen was door een html site te maken.
Nja, maar de reden dat de site niet html is weet je nu hé. Ik vond gewoon geen vlotte snelle manier om flash met mijn mysql database te laten communiceren (ik vond wel documentatie, maar kon er niet meteen aan uit). Da's in elk geval een punt dat ik ongetwijfeld ga uitzoeken

blaZe zei:
- een mix van letterypes niet consequent gebruikt, bij routeplan zijn je lettertypes mooi crispy en duidelijk maar voor de rest een beetje blurry en dat met flash8 ?
Zoveel lettertypes zijn er thans niet gebruikt. Enkel Verdana en Forgotten Futurist. Nuja, misschien toch de buttons van de line-up aanpassen dan :). Dat ze blurry zijn ligt waarschijnlijk aan mijn font-settings, maar ik weet nooit welke ik nu juist moet gebruiken. Use device fonts lijkt me nog te gaan voor een font als verdana, maar als ik dan met Forgotten Futurist zit en ik wil het font niet embedden (size) gebruik ik dan best optimize for readability? (want dat geeft op de verdana stukken toch nog zo'n blurry effect hier en daar...)

blaZe zei:
- sponsors, al de beelden mee geëxporteerd. laad die dan dynamisch in.
geen tijd ervoor? of beter gezegd je WEET NIET HOE je dit moest aanpassen.
dan volgende tip, begin dan al geen discussie in een materie die je niet ietwat degelijk beheerst. (deze is gratis)
Ik zou niet weten waarom ik die beelden dynamisch zou moeten inladen? Het maakt m'n flash ongetwijfeld kleiner, maar of dat nodig is? Jij hebt misschien gewoon een hekel aan preloaders voor een "ruftsite" als deze? :crazy:

blaZe zei:
- je maakte een venster dat openklapt en wat doe je... copy/paste ipv van zo 1 malig een venster te maken en dmv script die animatie telkens te herbruiken. als je nu een aanpassing moet doen wilt dit per content venster zeggen dat wijzigingen moet doen +/of copy pasten...
Da's dus gewoon omdat ik van flash nog niet genoeg ken (zeker actionscript). Wat niet wegneemt dat ik in de toekomst geen betere manier wil gebruiken. Thanks for the tip, ik zal er achter zoeken. Ik wist gewoon niet hoe ik dat daar en op die tijd anders moest realiseren (en heb dan ook geen tijd verdaan met ernaar te zoeken ;))

blaZe zei:
- voor je fonts, gebruik best even fontsizes. dus beter 12 ipv 11 zoals bij jou...
thx :)

blaZe zei:
- de tijd van gotoAndPlay in preloaders al LANG voorbij is.
Ik volgde ook maar een tutorial waar ik via google op botste :).

blaZe zei:
- ik me afvraag welke beschikbare tijd je had voor deze site, of TE weinig of reflecteerd die TE weinig je kennis over flash.
as said, een halve dag :) (late namiddag tot 'snachts ongeveer. in principe een hele dag want ik kon ook nog een nachtje doorwerken maar okay ik ben ook maar een mens natuurlijk ;))

blaZe zei:
ik blijf hierbij, de reden om een full-flash te maken omdat je een flashmusic player moest integreren is flauwekul.

download dan liever 1 van de vele html templates en bewerk die, oogt mooier en direkt geen last van je "toegankelijkheid".

Een HTML template downloaden, neen danku dan doe ik het liever op deze manier, zo leer ik tenminste nog iets bij over een techniek die bij mij vrij laag aangeschreven stond (maar ik ben altijd bereid m'n mening daarover te herzien, anders was ik er uiteindelijk niet aan begonnen ;)).

En tenslotte was dat niet m'n enige reden om de site full-flash te maken. Leg me overigens eens uit hoe je in 'shemelsnaam een flashplayer in een website integreert en de rest in XHTML maakt? (en haal er nu geen iframes bij)

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Sjeez, dit is weer zo een topic van: "Ik heb een site, ik zet maar halve info ..., als er iemand een comment geef probeer ik zoveel mogelijk te weerleggen". Zeg dan toch gewoon dat ge wilt dat iedereen em beestig vind. Bravo!

Xavez

Legacy Member
|M°B|Morbuus zei:
Sjeez, dit is weer zo een topic van: "Ik heb een site, ik zet maar halve info ..., als er iemand een comment geef probeer ik zoveel mogelijk te weerleggen". Zeg dan toch gewoon dat ge wilt dat iedereen em beestig vind. Bravo!
Als ge't had gelezen zouge zien dat dat NIET de bedoeling is. FFS ik leer enorm veel uit sommige comments van blaZe, maar dingen waarvan ik vind dat ze niet terecht zijn of waar ik me vragen bij stel mag ik toch respectievelijk weerleggen/in vraag stellen zeker? Er is niks zo dom als NIET discussiëren (en er zijn inderdaad grenzen).
Overigens ook bedankt voor mij weer in zo'n standaardhokje te steken, goed bezig ;) :niceone:. Ik meende toch dat de mentaliteit hier ondertussen al wat volwassener was :)

Xavez

Legacy Member

|M°B|Morbuus

Legacy Member
K, omdat ik u niet slecht gezind ben ;)

+ Het eerste wat opvalt is de splash. Normaal gezien ben ik niet zo voor splashes maar hier vind ik het heus nog wel staan.

- Het volgende is meteen de muziek. Die staat op zich hard omdat bij mij boksen altijd harder staan en muziekspelers zachter. Nuja, het komt hier meteen men muziekspeler verstoren. Misschien de mogelijkheid maken om de muziek AAN te zetten in plaats van de muziek al tijdens het spelen af te zetten. Dit is niet echt aangeraden maar probeer dan anders met een cookie of iets dergelijks bij te houden als iemand de muziek afzet (kwil u hier wel mee helpen als ni lukt).

- Als de foto naar beneden scrollt lijkt hij te haperen. Licht dat aan een te lage framerate?

+ Je opent de site en dan komt er iets faden over infect (mag iets sneller gaan) maar dan
- , de intro is gedaan en er staat gewoon een foto? Open meteen info of iets dergelijks of laat die intro gewoon staan.

- Menu is nogal blurry

* Waar is de link naar PZ?

- Als ik bij win niets ingeef, dan wordt er ook niet gecontroleerd.

- Menu heeft zelfde kleur als achtergrond enzo.

* Laat de muziekspeler anders al meteen staan, ziet iedereen hem beter en hij gaat toch niet weg als je er niet aan komt.

Voor de rest kan het er wel mee door.

Xavez

Legacy Member
Ziezo, ik heb een resem aanpassingen doorgevoerd (wegens tijdgebrek duurde dit dus nogal lang :)).

Website is nu 385 kB en dat lijkt me toch niet al te groot? Meeste daarvan zit in de sounds voor de buttons, die niet dynamisch geladen worden. Dit leek me het beste zo omdat die sounds anders elke keer gestreamed worden en dus in feite meer bandwidth gaan innemen dan als ik ze in de flash-file zelf integreer (correct me if I'm wrong!)

So: als iemand nog opmerkingen heeft ofzo, shoot! Don't be mild!

denk

Legacy Member
mooie opbouwende kritiek/hulp Wolfie :D

Wat mij stoort is
1) de laadtijd, maar wist je al :)
2) de muziek die al meteen begint (check post van morbuus)
3) noem mij dom ofzo, maar ik had niet meteen door dat je op de namen van de dj's kon klikken (dus bij line-up)
4) Kaartje zijn een paar namen van de steden afgesneden, dno...

Mooi gedaan btw :) echt chique :D

denk

Legacy Member
mooie opbouwende kritiek/hulp Wolfie :D

Wat mij stoort is
1) de laadtijd, maar wist je al :)
2) de muziek die al meteen begint (check post van morbuus)
3) noem mij dom ofzo, maar ik had niet meteen door dat je op de namen van de dj's kon klikken (dus bij line-up)
4) Kaartje zijn een paar namen van de steden afgesneden, dno...

Mooi gedaan btw :) echt chique :D

Xavez

Legacy Member
Ow, muziek die meteen begint? Vreemd, heb dat nogthans net aangepast dat het niét zo is :wtf:. Misschien is de oude flashfile nog gecached? Want normaal hoort er nu niets vanzelf te spelen... Dat van die deejay namen zal ik nog eens proberen op te lossen door een mouseover infobalkje ofzoiets =). En van dat kaartje: kan je ook op klikken om het wat "groter" te zien!

Misschien wat meer navigatie-info toevoegen dus =)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan