Archief - LAYOUT: Design Muziekgroep

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
tis een cd cover, dus imo staat het hier wel goed...

en wat ge er voor moogt vragen? als ge het uberhoupt verkocht krijgt moogt ge al blij zijn :)... ni dat het slecht is ofzo, maar meestal vraagt de klant iets en maakt ge het dan na veel gesprekken om zo goed mogelijk naar de wensen van de klant te werken... bij webdesign gaan ze soms wel omgekeerd te werk (alhoewel ik denk dat dit alleen succes heeft met forumlayouts en clansites...) maar bij print werk hebk da toch nog nooit gezien :)

Borrrr

Legacy Member
het is wel de layout van een site hoor (mocht je het niet doorhebben) :)
en ik zoek het te verkopen als template/ volledig (met php) afgewerkte site
genoeg siteloze groepjes me dunkt :p

dahousecatfelix

Legacy Member
- Donker donker en nog eens donker :p
- Die zwarte tekst onder dat cd hoesje is (voor mij) onleesbaar.
- Het menu is ook niet echt al te duidelijk. (weinig contrast)
- De eerste vind ik toch wel de beste, omdat de achtergrond niet zo storend is.
- Het grote nadeel van deze layout is dat ge er nie veel content gaat kunnen opzetten eh. :p

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Ik heb iets tegen threadstarters die om commentaar vragen en wanneer ze die krijgen, ze op elke zin een antwoord moeten geven of zich kwaad maken. Als het dus is dat je enkel wou posten om reclame te hebben, dan mag dit gesloten worden, anders laat je commentaar toe en moet je niet proberen alles te weerleggen.

Btw, je mag er in principe niets voor vragen als je het niet legaal doet (ja, spreekt elkaar tegen natuurlijk :p).

Borrrr

Legacy Member
waarom zou ik me kwaad maken? :)
ik zal in het vervolg iedereen zijn foute zegje laten doen en mijn thread onrechtmatig laten afkraken zodat jij, morbuus. Blij kan rondsurfen in m'n thread. Deal?
het is ook daarom dat ik de grotere screenshot heb geupload, zodat je kan zien dat het kwa contrast allemaal goed meevalt

Ooontopic nu :)

oja, felix dat was geen aanval op u ofzo die reply van mij :) ik hou er zéker rekening mee met uw punten!

killgore

Legacy Member
Als mensen opmerkingen geven (terechte, een site moet te vullen zijn, nie enkel een grafisch vierkantje) luister er dan naar ipv u te excuseren op elk argument.

En dit ziet er eerder reclame uit om u site te verkopen.

Borrrr

Legacy Member
voila ik heb mijn posts aangepast, nu is er geen sprake nimeer van verkopen en ik heb mijn commentaar ook weggedaan

Kunnen we dan nu PLEASE effe normaal doen, danku

DevStyle

Legacy Member
Kleuren zijn mooi, maar ik vind je keuze van lettertype voor de nummers op de achterkant minder (Woodstock, Werchter enzo).
Je schept een mooie stijl, maar breekt het een beetje af door deze "simpele" lettertypes. Zoek eens naar iets stijlvoller, wat in dezelfde sfeer blijft :)

Thorens

Legacy Member
Waarom gewatermerkt? We gaan het heus niet stelen, hoor, zo fantastisch is het niet :p

Borrrr

Legacy Member
Dev, thx voor (eindelijk :D) positieve commentaar :)
Maar voor woodstock enzo kan ik maar kiezen uit het standaard font-pallet omdat dat dynamische content is die zou moeten kunnen veranderen!
ik wil wel eens kijken wat ik kan doen..

Thorens: mja tot als het zover is ;) en smaken verschillen :p

omfg

Legacy Member
Borrrr zei:
Dev, thx voor (eindelijk :D) positieve commentaar :)
Maar voor woodstock enzo kan ik maar kiezen uit het standaard font-pallet omdat dat dynamische content is die zou moeten kunnen veranderen!
ik wil wel eens kijken wat ik kan doen..

Thorens: mja tot als het zover is ;) en smaken verschillen :p
ah die rode lijn is een watermerk :p
kvind het wel leuk als site voor een band, maar het verticale menu vind ik niet echt goed leesbaar (kan ook aan mij liggen :unsure: )
zoals al gezegd is de zwarte tekst onder de cddoos niet goed leesbaar.

o ja, wat heeft iedereen tegenwoordig met een sitemap? :unsure: vroeger zag ik dat nooit en nu zie ik bij iedere sitecheck een link naar een sitemap

Borrrr

Legacy Member
ik gebruik het vooral voor SEO (search engine optimization) omdat je in die sitemap je tekstlinks kwijtkan (geen images zoals op de *normale* webpage) en daarbij nog keywords kunt plaatsen.

de tekst vanonder zal ik nog aanpassen.
en aangezien ik met een cdhoesje werk vrees ik dat het menu zo zal blijven, kwestie van alles in het cdhoesje te integreren, kgeef toe dat het niet zo leesbaar is, maar het is te doen hé ;)

Quilombo

Legacy Member
search engines lezen ook alt attributen ze, dus da van die tekst links is een slecht argument ;)
edit: t ziet er nogal leeg uit, en k haat verticale navigatie, kop elke keer draaie :P

Kazier

Legacy Member
Schiet mij nu niet dood he, ma ik vind het mét watermerk zo slecht nog niet, het geeft precies iets méér. Een kleine meerwaarde, ik zou het laten staan (met bruintinten en een iets lagere opacity)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan