Emperor_Blade
Legacy Member
Hoi, ik ben nog volop aan het leren en maak een site geleidelijk stap voor stap. Elk nieuw onderdeel zoek ik op en pas ik toe
Ook aan dit ben ik al 2 dagen aan het klungelen. Ik heb dus een splash page met daarin een klein flash onderdeeltje, in dat flash onderdeeltje kan je iets typen en daarbij is dan een knopje dat de site opent (het is een swf bestand) in een nieuw venster en dat je hebt getypt post ernaartoe
dat is nu geen probleem en lukt mij, maar ik zou willen dat het nieuwe venster opent in 800x600
ik heb gevonden dat ik in mijn on(release javascript moet gebruiken, maar de javascripts dat ik heb gevonden lijken niet te werken, meestal geeft hij een fout ergens van
Ook aan dit ben ik al 2 dagen aan het klungelen. Ik heb dus een splash page met daarin een klein flash onderdeeltje, in dat flash onderdeeltje kan je iets typen en daarbij is dan een knopje dat de site opent (het is een swf bestand) in een nieuw venster en dat je hebt getypt post ernaartoe
dat is nu geen probleem en lukt mij, maar ik zou willen dat het nieuwe venster opent in 800x600
ik heb gevonden dat ik in mijn on(release javascript moet gebruiken, maar de javascripts dat ik heb gevonden lijken niet te werken, meestal geeft hij een fout ergens van
ofwel opent hij een blanco pagina')' or ',' expected
pawnWindow('portfolio.html','BladeOS','toolbar=no,location=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,width=600,height=800')");
