Archief - Fireflymr

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fireflymr

Legacy Member
Ik heb er hier nog eentje liggen van de vogels (5) dus die deel ik dan maar ook.
Wel heb ik op deze een eerder schamele poging tot nabewerking gedaan, maar je moet ooit beginnen he...

29n6qg4.jpg

fireflymr

Legacy Member
Wielrennen :unsure: Ik ben niet echt tevreden over het resultaat... maar er is er eentje gevallen en dat is altijd leuk...

1.
3315857535_d94319b2e6.jpg


2.
3315851559_b85d999fd7.jpg


3.
3316723170_581877b1fc.jpg


4.
3315969317_1d5767a9be.jpg

- CooKie -

Legacy Member
De eerste is de beste denk'k.
God ja ik had het te laat door .. ze passeerden hier ook!

fireflymr

Legacy Member
Ja, ik was deze voormiddag bij mijn oma (Laarne) en ze passeerden voor haar huis, dus dan maar snel in de agenda gezet :p want de finish is 500m van mijn deur.
Detail: foto 3 is vóór foto 2, ze pletsen dus beide :unsure:

fireflymr

Legacy Member
Opnieuw een update:

1.
3337655223_b5ba4e3a26.jpg


2.
3337622589_3b7e92b076.jpg


3.
3337655217_4c0f755284.jpg


4.
3337624941_77787fe5c7.jpg

Dit zijn de eerste waar ik achteraf wat met de kleuren gespeeld heb, ik weet niet goed of dat goed gelukt is :unsure:

wartaal

Legacy Member
Ik zou bij het wielrennen toch dichterbij proberen te geraken.

Over die laatste, kleuren zien er wel ok uit. Alleen zou bij de 3e toch wat dichter bij de bloem proberen te raken, en wachten tot het beestje erin zich gedraaid heeft. Denk dat dat wel een interessanter beeld zou geven.

wartaal

Legacy Member
Dat is niet dicht genoeg :p

Het beestje moet echt veel meer van de ruimte in beslag nemen. Bovendien is hij nog steeds met zijn kont naar je gericht :p

SlashDotDash

Legacy Member
Bwa, de 2e foto met de hommel is al stukken beter dan de 1e. Beter van kleur en het beestje staat er toch al mooier op. Jammer dat het linkse bloemetje afgesneden is.

De algemene "impact" van de foto blijft wel relatief laag :)

fireflymr

Legacy Member
Ik denk dat mijn lens gewoon niet goed genoeg is om echt dichtbij te gaan. Tis geen macro he, dus ik laat dit insectenfotografie-deel beter aan mij voorbij gaan ;)
Maar vanuit totaal leek standpunt (dit waren mijn eerste foto's van bloemen) vond ik mijn foto's er nog goed uitkomen ^^

Bovendien was het mormel op de foto niet bijster behulpzaam en slaagde hij erin in enkele minuten tijd de volledige bloem te vermasacreren... en dit alles mét kont in mijn richting.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan