Archief - Fireflymr

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fireflymr

Legacy Member
Ook ik heb eindelijk mijn dSLR in handen, dus dit wordt mijn showoff :)

Opmerkingen/kritiek/tips/... laat maar weten!


1.
3225054391_f16cb4b040.jpg


2.
3225051959_5dbaa035dd.jpg


3.
3225909538_8e658e6fcd.jpg


4.
3225964618_40689f7b45.jpg

Alle foto's in Brussel genomen.

w00tw00t

Legacy Member
Ik vind het idee achter het 4de heel goed maar de uitwerk kon imo beter

fireflymr

Legacy Member
Akkoord, het kon meer symmetrisch, misschien pas is dat straks aan. Het zou ook rechter moeten zijn, maar daar kan ik niets aan veranderen; als je kijkt naar de linkse lijn is die gewoonweg recht, terwijl de rechtse scheef is ...

Matt.

Legacy Member
Pixations, wat vind je zo goed aan die tweede? :) 'k Vind er niet veel aan, om eerlijk te zijn.
Ik vind persoonlijk de 4de ook best, al kon de uitwerking idd iets beter.

Pixations

Legacy Member
@ matthi_182: ik vind hem goed omwille van de éénvoud. Er is een duidelijk onderwerp, een goede compositie en een simpele achtergrond. Gewoon heel clean en dat zie ik graag :)

wouter_dc

Legacy Member
fireflymr zei:
Akkoord, het kon meer symmetrisch, misschien pas is dat straks aan. Het zou ook rechter moeten zijn, maar daar kan ik niets aan veranderen; als je kijkt naar de linkse lijn is die gewoonweg recht, terwijl de rechtse scheef is ...

Perspective tool..

Mr.Pee

Legacy Member
fireflymr zei:
Het zou ook rechter moeten zijn, maar daar kan ik niets aan veranderen; als je kijkt naar de linkse lijn is die gewoonweg recht, terwijl de rechtse scheef is ...

Da's omda ge nie in het midden voor't gebouw stond! Van die dingen zijn meestal toch moelijk nog helemaal juist te krijgen, foto opnieuw maken is dan de boodschap! :D

fireflymr

Legacy Member
Owkey,

een update. Na een 50-tal foto's werd het wel even zwart voor de ogen dus wijs mij maar goed op wat je opvalt :)

1.
3298192616_3a22819a64.jpg


2.
3298190628_5d2f8345c4.jpg


3.
3297368289_0ecd00c701.jpg


4.
3297362445_e7c1c57190.jpg


5.
3298188720_22957387d9.jpg


6.
3297365963_9cdc5cfc7b.jpg


7.
3297364079_0e292f4ace.jpg


8.
3297361851_6164d1eaa7.jpg

Alle foto's genomen in Gent, en zonder bewerking.

Lifen

Legacy Member
Foto vier en vijf spreken mij het meeste aan, helaas kan ik niet echt iets zeggen over de kwaliteit omdat ik hier niets van ken.

- CooKie -

Legacy Member
2 is wel leuk met dat passerend vliegtuig
4 is mooi
5 vind'k de beste, vooral in't groot zou ik die wel eens wille zien, zou zelfs overwegen om op bg te zette :D

fireflymr

Legacy Member
Bedankt voor de reacties!
Persoonlijk vind ik echter 4 en 5 de minste van de reeks ^^ 1 & 6 zijn mijn persoonlijke favorieten, maar misschien is dat mijn abstracte smaak? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan