Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fireflymr zei:Technisch en qua kleur erg mooie foto's, zeker nr 1 & 7. De laatste vind ik iets minderTeveel wolken.


Boostmaster zei:geen technische opmerking, maar als je als onderschrift bijzet: sometimes een nature needs support, zou de boom toch naar de andere kant moeten hellen, nu duwt de stok hem prciees gewoon verder omver.

Mr. Humphries zei:Ik zie idd ook wel dat je aan het beginnen bent met fotografie, zo was dat bij mij ook. Van compo's kan je nog iets meer lezen denk ik, hoewel ik die foto met de bank wel goed vind. Verder is de lucht veel uitgebrand. Je kan dan miss enkele stops minder trekken en dan later bepaalde delen oplichten met photoshop of capture NX ofzo. Van de laatste had ik ook liever wat meer boom gezien.


DaMob zei:Die laatste foto mag je voor mij wel eens in een grote resolutie maken als de zon schijnt en met een volledig blauwe lucht
Voor de rest mooie foto's