hey, thx voor de verwelkoming! Voor zover ik weet zijn ze hier niet direct nog op zoek naar volk, maar als er iets vrij komt, zal ik het laten weten. Je kan af en toe de blog eens checken, daar komt dat dan ook wel te staan.
Hey Dries, spijtig van die rsi man, suckt wel. On the other hand, tekenen kon je al, tijd voor een nieuwe uitdaging