Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)tomhuveners zei:open u indesign,
open ne bestand zogroot als u ps file zet ne 2mm afloop in,
doe zo een image vak over heel u bestand, van afloop tot afloop
apple+d -> select u file en dan staat dat erin
u ps file moet wel ook die 2mm afloop hebben dan..
dan doet ge:
- bestand -> voorinstellingen adobe pdf, dan kies je hoge kwaliteit of druk kwaliteit..
dan heb je ne TAB - tekens en aflooptekens van vink je snijtekens aan, en mss de andere ook nog.. dan op tab van uitvoer, en dan kies je best kleurenprofiel FOGRA
http://www.tomhuveners.net/grabup/08b1e8c0dd8334edbd6c6a1ff5fd1c47.png
of dat wat u drukker gbruikt.. en dan save
-
zo zeggen ze toch hier op school dat het zo moet
. Welk kleurenprofiel je moet gebruiken hangt van drukker tot drukker af. En Euroscale (V2) is denk ik het meestgebruikte CMYK profiel
. Maar je vraagt het dus best even an de drukker! En zoals ik al zei: de GWG settings gebruiken voor het distillen (via Photoshop exporteren =/= distillen!)tomhuveners zei:nu ziet ge dus wat ze ons leren op die school..
hoe gebruikt ge da ding vanop Ghent pdf? gekke extensie..
. Qua grafisch inzicht, conceptueel denken en algemene achtergrond zit het er anders wel snor vind ik =].
. (InDesign is owv. verschillende redenen de betere optie--foutreductie bvb)

