Wopke
Legacy Member
Hey mensen,
Ik werk nu al een 2.5 jaar netjes achter mijn hogeschool diploma aan. De job is zeker ok. De collegas ook. Heb niks te klagen buite da het af en toe echt saai is. Mr soit.
Ik ben al langer (vooral tijdens studententijd) bezig met dingen maken op pc. Affiches, flyers etc... Ik doe da echt ENORM graag en ik doe dat met NT professionele programmas --> microsoft picture it! . Ik begin nu stilaan ergens spijt te hebben dat ik nooit grafische vormgeving heb gedaan of zo. Ik zou eventueel in avondschool photoshop of illustrator willen doen, maar om uiteindelijk echt nog mn job er van te maken... beetje té ambitieus?
Ik ken van die adobe programmas echt héél héél weinig! Maar ik zou zo enorm graag flyers en affiches en zo willen ontwerpen... Kzou ni weten waar te beginnen.
Misschien hier? En is er veel vraag naar zo'n mensen?
thnx
Ik werk nu al een 2.5 jaar netjes achter mijn hogeschool diploma aan. De job is zeker ok. De collegas ook. Heb niks te klagen buite da het af en toe echt saai is. Mr soit.
Ik ben al langer (vooral tijdens studententijd) bezig met dingen maken op pc. Affiches, flyers etc... Ik doe da echt ENORM graag en ik doe dat met NT professionele programmas --> microsoft picture it! . Ik begin nu stilaan ergens spijt te hebben dat ik nooit grafische vormgeving heb gedaan of zo. Ik zou eventueel in avondschool photoshop of illustrator willen doen, maar om uiteindelijk echt nog mn job er van te maken... beetje té ambitieus?
Ik ken van die adobe programmas echt héél héél weinig! Maar ik zou zo enorm graag flyers en affiches en zo willen ontwerpen... Kzou ni weten waar te beginnen.
Misschien hier? En is er veel vraag naar zo'n mensen?
thnx




. Je kan zelf pas goed worden als je een goed voorbeeld hebt denk ik zo