Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb die T-shirt nog steeds, maar cerbellum is spoorloos verdwenen?!dresse zei:Voor mij hoeft verwijzing naar 9lives ook niet. Ik wil gewoon een vette en originele t-shirt waarvan ik weet dat er maar een 50tal mensen mee rondlopen. En alsk dan eens iemand tegenkom met die t-shirt dan weet ge ineens dat die van hier komt. (zo ben'k teweten gekomen dat joryrider op mijn schooltje zat indertijd met die botlike tshirt
)
kBen de t-shirts van de winkels een beetje beu met hun stomme teksten altijd en het gebrek aan kwalitatief hoogstaande illustraties... Zelf kunnen we het beter, maar voor 1 t-shirt te maken is het nogal duur. Dus is het wel handig als ge echt iets sjeyk hebt en op t-shirt wilt om het via hier te maken en aan te bieden, dan vallen de kosten veel beter mee...
dus voor mij part is het ni de bedoeling om een "club-t'shirtje" te maken, eerder een kans om eindelijk eens uw vette ontwerpen de wereld in te sturen. Voor mij part mogen da zelfs ontwerpen zijn die ge vroeger al gemaakt hebt (meer kans dat het kwalitatiever is dan wanneer ge nu nog moet beginnen met een deadline voor ogen...). als ik maar een vette originele t-shirt heb
![]()



wouter_dc zei:Van het bedrijf/drukker heb ik nog niet gehoord. De straat weet ik wel zijn(vlak tussen Nieuwe Kaai & Station)
ViniMan zei:Ahja ne leider van mij had da vorig jaar is gezegd, daar is waar onze scouts t-shirts worden gedrukt ma kwas die naam kwijt. Toen hadde wij voor ons kamp zo'n speciale t shirt en ook RCCC(aajt) tshirts en truien zijn daar gedrukt, is wel goeikoop pijsk. Voor trui moest ik 20 euri's betalen, t shirt hebbek nooit gekocht ma das 5 euri.
Lijkt me wel goeikoop, maar das wel telkens maar 1 kleur die er word op gedrukt.
V!$u4L zei:Niemand die een fotootje wil laten zien van zijn/haar botlike?
...heb ondertussen al een leuk ideetje...

DeBuGGeR zei:misschien toch best een deadline, en dat je pas je ontwerp laat zien op de deadline zelf anders vrees ik dat men zich teveel zal laten beinvloeden door de al reeds gepresenteerde werkjes.
imo.
. Kweet niet zeker of ik een ontwerpje ga maken, 't is nogal druk nu met de examens en dergelijke.
dresse zei:ja ok, deadline, ma zoals ik al zei, voor mijn part moet da ni nu pas gemaakt worden. Mag ook een werkje zijn waar ge een jaar geleden super hard aan gewerkt hebt. Als we nu een deadline stellen mist het ontwerp misschien afwerking en passie omdat het mòet gemaakt worden binnen een bepaalde tijdslimiet. Dus als het aan mij ligt mag iedereen ofwel nu nog iets maken ofwel zijn beste werk kiezen dat hij in het verleden al gemaakt heeft en dat posten...
wat denkt gulder?![]()


