Archief - DISCUSSION: Graphics-Art-Design T-Shirt !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conqie

Legacy Member
Ik zou liever hebben dat het ni echt duidelijk is dat het een "internet community" is, de buitenwereld appreciert zulke dingen percies nog niet, dus een verwijzing (behalve zeer klein, naar ninelives, liever niet)

maar een mooi tshirt van dit onderdeel, graag :)

bRahms

Legacy Member
dresse zei:
Voor mij hoeft verwijzing naar 9lives ook niet. Ik wil gewoon een vette en originele t-shirt waarvan ik weet dat er maar een 50tal mensen mee rondlopen. En alsk dan eens iemand tegenkom met die t-shirt dan weet ge ineens dat die van hier komt :). (zo ben'k teweten gekomen dat joryrider op mijn schooltje zat indertijd met die botlike tshirt :) )

kBen de t-shirts van de winkels een beetje beu met hun stomme teksten altijd en het gebrek aan kwalitatief hoogstaande illustraties... Zelf kunnen we het beter, maar voor 1 t-shirt te maken is het nogal duur. Dus is het wel handig als ge echt iets sjeyk hebt en op t-shirt wilt om het via hier te maken en aan te bieden, dan vallen de kosten veel beter mee...

dus voor mij part is het ni de bedoeling om een "club-t'shirtje" te maken, eerder een kans om eindelijk eens uw vette ontwerpen de wereld in te sturen :). Voor mij part mogen da zelfs ontwerpen zijn die ge vroeger al gemaakt hebt (meer kans dat het kwalitatiever is dan wanneer ge nu nog moet beginnen met een deadline voor ogen...). als ik maar een vette originele t-shirt heb :)
Ik heb die T-shirt nog steeds, maar cerbellum is spoorloos verdwenen?!

Ik volg deze thread alvast op! :)

mj_dask

Legacy Member
Wij hebben op school (PO-antwerpen) vorige jaar (?) of was het dit jaar.. whatever ook een t-shirt contest gehad. Zeer plezante ontwerpkes en resultaten! Heb er jammer genoeg geen kunnen kopen.
Nu ik moedig dit idee alleen maar aan. Voor mij liefst ook geen verwijzing naar 9-lives. GAD eventueel. Ik hou tenslotte meer van de eenvoud en abstractheid :)

Als ik tijd heb zal ik zeker proberen een ontwerpke te toveren... al ben ik nog niet egt bedreven in het hele grafiek gebeuren!

Heel tof enal mr eerst blok nu:)

m-be

Legacy Member
Tip: Probeer eens contact op te nemen met Screen Design, Diksmuidestraat in Turnhout. Zij zijn vrij goedkoop in het drukken.

wouter_dc kent dit misschien wel?

wouter_dc

Legacy Member
Van het bedrijf/drukker heb ik nog niet gehoord. De straat weet ik wel zijn :) (vlak tussen Nieuwe Kaai & Station)

vincentvc

Legacy Member
Ahja ne leider van mij had da vorig jaar is gezegd, daar is waar onze scouts t-shirts worden gedrukt ma kwas die naam kwijt. Toen hadde wij voor ons kamp zo'n speciale t shirt en ook RCCC(aajt) tshirts en truien zijn daar gedrukt, is wel goeikoop pijsk. Voor trui moest ik 20 euri's betalen, t shirt hebbek nooit gekocht ma das 5 euri.
Lijkt me wel goeikoop, maar das wel telkens maar 1 kleur die er word op gedrukt.

m-be

Legacy Member
wouter_dc zei:
Van het bedrijf/drukker heb ik nog niet gehoord. De straat weet ik wel zijn :) (vlak tussen Nieuwe Kaai & Station)

ViniMan zei:
Ahja ne leider van mij had da vorig jaar is gezegd, daar is waar onze scouts t-shirts worden gedrukt ma kwas die naam kwijt. Toen hadde wij voor ons kamp zo'n speciale t shirt en ook RCCC(aajt) tshirts en truien zijn daar gedrukt, is wel goeikoop pijsk. Voor trui moest ik 20 euri's betalen, t shirt hebbek nooit gekocht ma das 5 euri.
Lijkt me wel goeikoop, maar das wel telkens maar 1 kleur die er word op gedrukt.

Ze doen ook meerkleurenwerk dacht ik. Is zeer klein bedrijfje. Wij hebben daar 2 jaar terug met de 100 dagen t-shirts laten drukken. Waren daar tevreden van, halftoonwerk wordt gerasterd naar 72 lpi dacht ik (kan ook 150 zijn, dat moet je even navragen.)

contactinfo:

SCREEN DESIGN
DIKSMUIDESTRAAT 90
2300 TURNHOUT
014 42 35 97

vincentvc

Legacy Member
Jaja, ik zeg nie da da nie is. Ik zeg dat op die tshirts telkens maar één kleur is geprint (gewoon logo's) en dat het dan maar €5 is. :)
Maar hoe meer kleuren, hoe meer geld, niet?

Matt.

Legacy Member
Logisch zeker dat meer kleur meer geld kost. ;) Ikzelf ben ook niet echt in staat om een schoon ontwerp aan te leveren, maar 't zou wel tof zijn. :)

Xavez

Legacy Member
Extra kleuren wegen vooral door in de kosten bij kleine oplages :).

V!$u4L

Legacy Member
Niemand die een fotootje wil laten zien van zijn/haar botlike?

...heb ondertussen al een leuk ideetje...

D3C0Y

Legacy Member
V!$u4L zei:
Niemand die een fotootje wil laten zien van zijn/haar botlike?

...heb ondertussen al een leuk ideetje...

kheb ook al meerdere ideeën in mijn hoofd, hopenlijk wordt de uitwerking evengoed zoals het in mijn hoofd geprent is :D

DeBuGGeR

Legacy Member
misschien toch best een deadline, en dat je pas je ontwerp laat zien op de deadline zelf anders vrees ik dat men zich teveel zal laten beinvloeden door de al reeds gepresenteerde werkjes.

imo.

dOmme zEbra

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
misschien toch best een deadline, en dat je pas je ontwerp laat zien op de deadline zelf anders vrees ik dat men zich teveel zal laten beinvloeden door de al reeds gepresenteerde werkjes.

imo.

inderdaad, en dan zit er ook wat druk achter, anders komt er misschien niets van :). Kweet niet zeker of ik een ontwerpje ga maken, 't is nogal druk nu met de examens en dergelijke.

dresse

Legacy Member
ja ok, deadline, ma zoals ik al zei, voor mijn part moet da ni nu pas gemaakt worden. Mag ook een werkje zijn waar ge een jaar geleden super hard aan gewerkt hebt. Als we nu een deadline stellen mist het ontwerp misschien afwerking en passie omdat het mòet gemaakt worden binnen een bepaalde tijdslimiet. Dus als het aan mij ligt mag iedereen ofwel nu nog iets maken ofwel zijn beste werk kiezen dat hij in het verleden al gemaakt heeft en dat posten...

wat denkt gulder? :)

Flipkikker

Legacy Member
Mss dan een soort "deadline" waarop dat die werkjes moeten getoond worden voor de stemming?

Want stel dat er nu nog iemand een leuk ontwerp wil en kan maken, moet hij daartoe de kans krijgen toch? :)

D'Sek-

Legacy Member
dresse zei:
ja ok, deadline, ma zoals ik al zei, voor mijn part moet da ni nu pas gemaakt worden. Mag ook een werkje zijn waar ge een jaar geleden super hard aan gewerkt hebt. Als we nu een deadline stellen mist het ontwerp misschien afwerking en passie omdat het mòet gemaakt worden binnen een bepaalde tijdslimiet. Dus als het aan mij ligt mag iedereen ofwel nu nog iets maken ofwel zijn beste werk kiezen dat hij in het verleden al gemaakt heeft en dat posten...

wat denkt gulder? :)

Als je een deadline van een maand stelt moet toch iedereen in staat zijn om iets op tafel te kunnen leggen, niet? :)
Ik vind trouwens dat we gerust de hele telenet-community mogen betrekken in de verkoop, al is het maar om de kosten te drukken. Verwijzingen naar GAD/9Lives vind ik niet echt nodig. :)

Ik heb het botlike shirt ook nog, maar het gaat al enkele jaren mee en is al afgewassen. Ik kan nog wel een foto trekken. Maar als ik cer nog online zie, zal ik hem zeker eens vragen om het ontwerp nog eens online te zetten. :)

DieselPower

Legacy Member
fok die shit Sven, kwil geen paljassen tegenkomen van Algemeen of zwam, die hier ni zitten. :P
23 Februari is geen slecht plan, we kunnen uiteindelijk nog verder uitstellen?

V!$u4L

Legacy Member
Nee, wie weet botsen we ermee nog op mmorpg mensen. *huiver*

Wie heeft nog het langste examens? En laten we van die laatste datum nog goed wat tijd op plakken ofzo...
Ik heb het bv. al opzitten deze week.

Afspreken op café? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan