Archief - DISCUSSION: Graphics-Art-Design T-Shirt !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiB0

Legacy Member
Ik zie me ook nog niet echt met een T-shirt waar 9lives bijstaat over straat lopen, simpelweg omdat dit (gfx-art-design) het enige forumdeel is waarin ik ben geïnteresseerd, en gamen doe ik toch al jàren (4 of 5 ofzo) niet meer.
Maar als er 9lives bijstaat... dan is het toch al meteen wat geek-achtiger :$ Dan word je op straat aangeklampt door puistige hardcore gamers die vragen wat je nickname is op 9lives enzo en of ik hem niet ken,
zo iemand met een nickname à la K1LLZOR_IMSO1337 die op het counterstrike gedeelte zit :unsure: bijvoorbeeld
en ja, wat moet je dan zeggen he

tomh

Legacy Member
niks 9lives erop

zet ne dikke vette graphic erop ofzo. ma toch nie 9lives erbij allez nu
ik stel voor da we gewoon contest houden, votes enkel hier op dees forum
en euh.. 9lives betaalt? :D

wouter_dc

Legacy Member
Als 9Lives betaalT zou het beter zijn :p Anders zouden wij hen geld moeten :cry:

TiB0

Legacy Member
wie weet, er staat waarschijnlijk wel een copyright op alles wat met 9lives te maken heeft, en uiteindelijk betalen zij nog steeds voor de servers waar dit (gratis) forum opstaat,
en als er iemand dan opeens (niet-officiële) merchandise van zou verkopen...

met al die geldwolven tegenwoordig weet je nooit wat voor een proces ze je nu weer aan je been gaan smeren :cry:

dus ik stel m.a.w voor dat we het 9lives logo er uit houden, ik zou het gewoon beperken tot een T-shirt design, de rest is vrij, voor wat er wel of niet opkomt...
gfx-art-design moet er dan ook niet persé op, want dat zou dan ook wel weer over met zo'n air van "ik ben hier den pro-designer" komen als je die aanhebt...

Indieanus

Legacy Member
Ik zal er wsl ook terug ene nemen, maar tegen dat die af gaat zijn, zit ik wel in zuidafrika voor 5 maand. (;) :p)
-9lives 'mag' van mij, maar sober.
-mijn voorkeur gaat naar een mooi vectorwerkske. :)

vincentvc

Legacy Member
Eumh, ik kan wel denk ik iets fixen voor te drukken.
Ik kan namelijk zeefdrukken op tekenschool, dan heb ik gewoon lege t-shirts nodig en dan denkek wel dak de rest gratis kan doen. :)
Hangt hoogstwaarschijnlijk natuurlijk af van hoeveelheid kleurgebruik, maar ksal volgende week is vragen. Normaal hadden we zelfs vorig jaar eigen t shirt mogen drukken, maar das er nie meer van gekome.

Btw, dan gaat er wel sowieso ne vetten graphic op moete staan pijsek. :p

D3C0Y

Legacy Member
mss een stomme noobvraag, maar zijn er speciale vereisten om aan een grafic te beginnen voor op een t-shirt te drukken (kwa layout bedoel ik dan; kan dien grafic helemaal rond gaan op de t-shirt of wordt die beperkt tot midden voorkant, en midden achterkant)

dresse

Legacy Member
Voor mij hoeft verwijzing naar 9lives ook niet. Ik wil gewoon een vette en originele t-shirt waarvan ik weet dat er maar een 50tal mensen mee rondlopen. En alsk dan eens iemand tegenkom met die t-shirt dan weet ge ineens dat die van hier komt :). (zo ben'k teweten gekomen dat joryrider op mijn schooltje zat indertijd met die botlike tshirt :) )

kBen de t-shirts van de winkels een beetje beu met hun stomme teksten altijd en het gebrek aan kwalitatief hoogstaande illustraties... Zelf kunnen we het beter, maar voor 1 t-shirt te maken is het nogal duur. Dus is het wel handig als ge echt iets sjeyk hebt en op t-shirt wilt om het via hier te maken en aan te bieden, dan vallen de kosten veel beter mee...

dus voor mij part is het ni de bedoeling om een "club-t'shirtje" te maken, eerder een kans om eindelijk eens uw vette ontwerpen de wereld in te sturen :). Voor mij part mogen da zelfs ontwerpen zijn die ge vroeger al gemaakt hebt (meer kans dat het kwalitatiever is dan wanneer ge nu nog moet beginnen met een deadline voor ogen...). als ik maar een vette originele t-shirt heb :)

enj0i^

Legacy Member
², ik kan totaal geen vette t-shirts maken maar het lijkt me leuk om zo'n originele tshirt van hier te hebben.

Dus laat die verwijzingen naar 9lives en graphics art design er maar uit, zodat het een gewone sec supershirt is. :p

V!$u4L

Legacy Member
ViniMan zei:
Eumh, ik kan wel denk ik iets fixen voor te drukken.
Ik kan namelijk zeefdrukken op tekenschool, dan heb ik gewoon lege t-shirts nodig en dan denkek wel dak de rest gratis kan doen. :)
Ja, ik ook... maar ik denk net aan 2 problemen:
- Op school mogen we niet zomaar iets zeefdrukken voor ons eigen ofzo.
- Zelf alles drukken voor min. 50 T's is niet te onderschatten werk.
Dus is een drukkerij mss wel sneller, wel een pak duurder...

dresse zei:
Voor mij hoeft verwijzing naar 9lives ook niet. Ik wil gewoon een vette en originele t-shirt waarvan ik weet dat er maar een 50tal mensen mee rondlopen. En alsk dan eens iemand tegenkom met die t-shirt dan weet ge ineens dat die van hier komt :).
Makes a whole lotta sense now. Geen 9lives dus, uniek en exclusief houden. :)

vincentvc

Legacy Member
V!$u4L zei:
Ja, ik ook... maar ik denk net aan 2 problemen:
- Op school mogen we niet zomaar iets zeefdrukken voor ons eigen ofzo.
- Zelf alles drukken voor min. 50 T's is niet te onderschatten werk.
Dus is een drukkerij mss wel sneller, wel een pak duurder...
:)

Ja, nou ik denk (weet) dak het daar wel zou mogen. Want normaal gezien had men broer der vorig jaar één gemaakt, maar tis daar nooit van gekomen. Maja, tging toen ook maar over 1 of twee t shirts drukke.
Ksalt volgende week zaterdag zeker is vragen aan de leerkracht die ik vorig jaar had (btw, dat is de broer van dé Stijn lolz).

carhartt^-

Legacy Member
great idea! Ik stem ook voor geen 9lives affiliation...
maar "GAD" klint zo raar :p "graphics-art-design" op de tshirt is wel toffer :)
heb ook wel zin in om x te maken...

dresse

Legacy Member
alst aan mij ligt ook liever een professionele drukker eigenlijk :)
dan zijn we tenminste zeker van kwaliteit, en als ge er direct 50 besteld zal die prijs wel meevallen... Die botlike's van indertijd waren toch maar iets van een 13€ ofzo alsk het mij goed herinner...

maar daar zijn we nog niet. Eerst designs maken jullie! :)

wouter_dc

Legacy Member
Inderdaad, daarna is er nog tijd genoeg om een manier te vinden om ze af te werken :)
Wordt er eigenlijk met deadlines gewerkt? Misschien best wel, als er daarna nog gevote moet worden voor de beste

DieselPower

Legacy Member
dresse zei:
Die botlike's van indertijd waren toch maar iets van een 13€ ofzo alsk het mij goed herinner...
Die waren volgens mij wel gemaakt met het oog op een beetje winst :D

Strawberry

Legacy Member
Ik vin GAD wel cool anders
graphics art design is te letterlijk ofzo

voor de rest yay!

V!$u4L

Legacy Member
dresse zei:
Eerst designs maken jullie! :)
En jij ook!

wouter_dc zei:
Wordt er eigenlijk met deadlines gewerkt? Misschien best wel, als er daarna nog gevote moet worden voor de beste
Dan liefst een deadline na de examens?

DieselPower™ zei:
Die waren volgens mij wel gemaakt met het oog op een beetje winst :D
Zou er een fotootje van gepost kunnen worden van die botlikes?
Ik ben van hier niet meteen een ancien. :)

DieselPower

Legacy Member
Ik was te laat, mijn mails kregen geen gehoor, geen botlike tshirt hier dus :(

PoMpElSiEn

Legacy Member
de botlikethsirts waren er toch ook uit het niets.
volk van bijons op de scouts hebben die zelfs gekocht dus ik vind niets verwijzing eigelijk

gewoon een vette grapgic erop en voila
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan