Ik ga hier even melden, dat je moet op letten bij het wassen van de shirt. De print gaat namelijk af. Mijn schirt is dit weekend eens gewassen, aangezien ie vuil was. en er is wat van de print gelost. op zich zelf is het niet zo erg, maar wou het toch even melden.
Nog een tip, er zal minder van de print verloren gaan als je de eerste keer voor het wassen de afbeelding fixeerd (doek overleggen, en overstrijken) ook hier kanhet zijn dat de print wat blijft plakke.
Bij deze...
gegroet