Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DieselPower™ zei:Pff conquerpoy_123, kheb het atm ff druk met tshirts rondbrengen, ik wil die u ook op werchter komen geven, samen met die 3 euro verzendingskosten. Anders gade die er ni voor hebben vrees ik![]()
die verzendingkosten hoef ik niet terug als je mij speciaal op werchter komt opzoeken hoor 
conquerpoy_123 zei:en waar ergens kan ik je vinden? ik weet zelf niet waar ik ga rondhangen sinds ik daar werk.
en ik weet nog half niet op welke camping ik ga terecht komen. sommige zeggen "medewerkerscamping" andere spreken over een "media-eiland"![]()
. Ik weet niet wat dat is, maar ik gok een large, desnoods wassen we het maar wat te warm he! Ik ga voor de rest wel niet snel kunnen antwoorden, want vanaf morgen bevind ik mij tussen de highlanders!