SweetEmmaRose
Legacy Member
wouter_dc zei:Dan stelt ne mens al eens iets voorad:
Wie zegt dat ik het ni over uwe 's morgens had!![]()
Mijne s morgens is de perfecte s morgens! vanaf 13u zo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wouter_dc zei:Dan stelt ne mens al eens iets voorad:
Wie zegt dat ik het ni over uwe 's morgens had!![]()
Jack Malibu zei:ja jeroen, idd, tis al tijdje geleden.
hah, als ik flipperkikker en boon er zijn, begin al maar te fearen wouter![]()

We moeten toch iemand hebben die ons een minimumfatsoen oplegt?DeBuGGeR zei:emma is een wannabe![]()

Duh, mensen gaan uitsluiten voor een meet, waar gaan we naartoe...DieselPower™;10117885 zei:Imo is iedereen die bijdraagt aan de community welkom...![]()
SweetEmmaRose zei:Emma is de wannabe die al het geld voor jullie tshirts voorschiet?

dresse zei:uitsluiten zeg ik u!
Zwakkelingen!
Ein Reich!![]()