Archief - DISCUSSION: GAD Meet&Greet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie komt er naar de meet&greet?


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten.

dresse

Legacy Member
D3C0Y zei:
volgens mij wil ze u van vanachter pakken met een kegel, hence the '>'
ah ok... ik had al schrik dat het weer op iets vulgair sloeg...

BaBsie zei:
17 juni is mijn laatste.
Ben eigenlijk nog vroeg klaar :unsure:

Ik ken wel nie veel mensen van hier, dus misschien ga ik mij ook eenzaam voelen enzo :sad:

Ik zal met jouw praten. Ik ken hier toch ook niemand buiten Lunch die'k 1 keer gezien heb...

V!$u4L

Legacy Member
Ik ken enkel Sven, maar de rest zal (buiten Emma misschien) volslagen vreemden zijn zeker?
dresse zei:
ah ok... ik had al schrik dat het weer op iets vulgair sloeg...
OOOMS Delftse butt plug, Dutch Delight. It's all design...

Babs

Legacy Member
Jack Malibu zei:
ge hebt mij en koen toch al gezien? :p

Aja, ma kwist nie direct da ge der ook ging zijn :p
Cava dan, als de datum/plaats wa meevalt, kom ik wel af :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
BaBsie zei:
17 juni is mijn laatste.
Ben eigenlijk nog vroeg klaar :unsure:

Ik ken wel nie veel mensen van hier, dus misschien ga ik mij ook eenzaam voelen enzo :sad:
Moh, we zijn zo sociaal, meisjes blijven wel bijeen, Babsie + Emma + Wouter = :woohoo:
V!$u4L zei:
Ik ken enkel Sven, maar de rest zal (buiten Emma misschien) volslagen vreemden zijn zeker?

OOOMS Delftse butt plug, Dutch Delight. It's all design...
Eeeeeeeeeyyyyyyyyy, wa zit gij mij zo subtiel een forumslet te noemen!

SweetEmmaRose

Legacy Member
Duuuuussss Antwerpen 28 juni?

Visual = uninvited!

Man Wouter wij gn moe zijn -_-

wouter_dc

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Moh, we zijn zo sociaal, meisjes blijven wel bijeen, Babsie + Emma + Wouter = :woohoo:

:scream:


SweetEmmaRose zei:
Duuuuussss Antwerpen 28 juni?


Man Wouter wij gn moe zijn -_-

28 juni zou voorlopig goed zijn. Kga vanaf nu daar niks meer plannen :p

Yarharr! Me ne schone duffe kop, direct ne goeie indruk :D


DieselPower™ zei:
's Avonds ga'k er niet bij zijn dan, denk ik.
what what whaaaat?? :cry:

Flipkikker

Legacy Member
Neee,

geen zaterdag :(


Normaalgezien werk ik dan :( :( (in w-vl, dus héééééél mss geraak ik er savonds maar)

Matt.

Legacy Member
'k Zal er ni kunnen zijn dan. :sad:
Have fun en veel foto's (en plezier ;)) maken. :p

dresse

Legacy Member
ik weet da nog ni... ik plan nooit zo ver op voorhand...
Ge zult het wel zien alsk erbij ben...

TiB0

Legacy Member
dresse zei:
ik weet da nog ni... ik plan nooit zo ver op voorhand...
Ge zult het wel zien alsk erbij ben...

't zelfde hier, als ge op de meeting een bruinharige jonge halfgod op een donkergroene dameskoersfiets voorbij ziet crossen, that's me :unsure:

maar goed, ik ben dus nog niet zeker.
als ik er ben zal het waarschijnlijk met een enorme kater zijn, want die week van de 28ste is de 'uitbolweek' voor ons :$

niet dat ik hier zo actief/bekend ben, maar de GAD hier is wel het enige forum waar ik af en toe eens iets zeg, dus why not...

dresse

Legacy Member
TiB0 zei:
't zelfde hier, als ge op de meeting een bruinharige jonge halfgod op een donkergroene dameskoersfiets voorbij ziet crossen, that's me :unsure:

En als ge iets ziet dat aan die beschrijving voldoet ma ni op een fiets ziet, dan ben ik het waarschijnlijk...

wouter_dc

Legacy Member
Jack Malibu zei:
28e lukt wel voor mijn wel te zien wel uren enzo

's morgens tot 's avonds :applause: Ge kunt bij mij ne koffie komen drinken om wakker te worden. Wel zelf koffie meebrengen dan :unsure:

V!$u4L

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Eeeeeeeeeyyyyyyyyy, wa zit gij mij zo subtiel een forumslet te noemen!
Say what?! :eek:

Ik denk dat je dat even verkeerd begrepen hebt... ik bedoelde daar totaal niets mee, buiten dat je waarschijnlijk de enige bent waar ik al iets meer tegen gezegd heb hier. :sop:

SweetEmmaRose zei:
Visual = uninvited!
:confused:

dresse

Legacy Member
wouter_dc zei:
's morgens tot 's avonds :applause: Ge kunt bij mij ne koffie komen drinken om wakker te worden. Wel zelf koffie meebrengen dan :unsure:

wtf..
smorgends tot savonds?
Goe gek gij... Tshirt halen, Effe Babs tegen mij laten praten en wegwezen ja..

SweetEmmaRose

Legacy Member
V!$u4L zei:
Say what?! :eek:

Ik denk dat je dat even verkeerd begrepen hebt... ik bedoelde daar totaal niets mee, buiten dat je waarschijnlijk de enige bent waar ik al iets meer tegen gezegd heb hier. :sop:


:confused:
Mmmmmmmmmmmmhmmmmmmmmm, I'm gonna keep an eye on you, mister.
dresse zei:
wtf..
smorgends tot savonds?
Goe gek gij... Tshirt halen, Effe Babs tegen mij laten praten en wegwezen ja..

Idd ff melden da ik absoluut ni s morgens vroeg ga opstaan, ha! Goeie grap :')




Dus wa is 28juni ni goe genoeg? Er stond een vraagteken achter he slimmekes, twas maar een vraag :D Zondag lijkt mij nogal saai

wouter_dc

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Idd ff melden da ik absoluut ni s morgens vroeg ga opstaan, ha! Goeie grap :')

Dan stelt ne mens al eens iets voor :sad:

Wie zegt dat ik het ni over uwe 's morgens had! :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan