syndrom
Legacy Member
Hey hey,
Iedereen hier heeft het wssl al meegemaakt, je doet wat werk voor mensen. Maar plots wil je infeite beloning voor je werk. Nu ik zit nu in die fase, ik ben op een punt waar ik toch iets terug wil voor men tijd die in het ontwerpen steek.
Ik doe op dit moment voornamelijk flyers/posters/... voor bands in het hardcore/punk genre. Nu die bands zeggen dan wel: "ja je mag gratis binnen op dat optreden...". Ma als ik dan niet ga heb ik infeite weeral voor niks gewerkt. Nu hoe leg je dat aan boord om te vragen van ja eigenlijk wil ik wel een vergoeding voor men werk. Ik durf dat meestal niet vragen omdat ik bang ben voor reacties als: "aja als het zo zit, zoek ik wel iemand die het gratis doet."
En hoe bereik je meer mensen? Dat is ook zoiets waar ik mee zit. Ik wil meer werk, maar krijg nooit iets binnen.
(man ik kom over als een n00b)
Iedereen hier heeft het wssl al meegemaakt, je doet wat werk voor mensen. Maar plots wil je infeite beloning voor je werk. Nu ik zit nu in die fase, ik ben op een punt waar ik toch iets terug wil voor men tijd die in het ontwerpen steek.
Ik doe op dit moment voornamelijk flyers/posters/... voor bands in het hardcore/punk genre. Nu die bands zeggen dan wel: "ja je mag gratis binnen op dat optreden...". Ma als ik dan niet ga heb ik infeite weeral voor niks gewerkt. Nu hoe leg je dat aan boord om te vragen van ja eigenlijk wil ik wel een vergoeding voor men werk. Ik durf dat meestal niet vragen omdat ik bang ben voor reacties als: "aja als het zo zit, zoek ik wel iemand die het gratis doet."
En hoe bereik je meer mensen? Dat is ook zoiets waar ik mee zit. Ik wil meer werk, maar krijg nooit iets binnen.
(man ik kom over als een n00b)