DrPepper
Legacy Member
er zijn verschillende manieren van reageren...
Je kan de boel afbreken (wat het makkelijkste is) en gelukkig negeren we die kritiek.
Maar je kan ook (zoals gelukkig velen) constructieve feedback geven en er samen met ons voor zorgen dat we deze site nog beter maken.
We hebben echter naar de constructieve feedback geluisterd afgelopen week en reeds verschillende "storende" elementen uit de site en het forum gehaald. Zoals bijvoorbeeld die achtergrond met die streepjes waar jullie pijn van aan de ogen kregen
en de kleur van het invoervenster om een thread of comment te posten.
Maar we laten die blauwe layout er gewoon bijstaan dus diegenen die wensen te switchen kunnen dat blijven doen.
doc
Je kan de boel afbreken (wat het makkelijkste is) en gelukkig negeren we die kritiek.
Maar je kan ook (zoals gelukkig velen) constructieve feedback geven en er samen met ons voor zorgen dat we deze site nog beter maken.
We hebben echter naar de constructieve feedback geluisterd afgelopen week en reeds verschillende "storende" elementen uit de site en het forum gehaald. Zoals bijvoorbeeld die achtergrond met die streepjes waar jullie pijn van aan de ogen kregen
en de kleur van het invoervenster om een thread of comment te posten. Maar we laten die blauwe layout er gewoon bijstaan dus diegenen die wensen te switchen kunnen dat blijven doen.

doc


, twas nie ironisch bedoelt of zo, ik kreeg pijn in men ogen assek hier 10 minuten of langer zat.
.
)