Archief - DISCUSSIE: new games.telenet skin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quilombo

Legacy Member
Zero Grav zei:
Quilombo, Freaky 7

Orez zijn reactie was juist omdat de layout van de mainpage NIET terug te veranderen valt naar de oorspronkelijke vorm. Bij het forum is dit wel het geval.


da weet ik wel, ik vraag me gewoon af wrom orez zegt dat deze thread enkel over mainsite gaat :s ? staat toch nergens en aangezien ze beide (forum en main) een nieuwe skin hebbe moogt ge ze toch allebei hier bediscussiëren? :f

kleurtjes hier moeten gewoon wat donkerder zijn en cava ;p

orezke kunt ge mss es informeren op t crew forum ofzo of het kan da als je battle organiseert dat de winner eventueel zijn design op de site gesmeten ziet?

orez

Legacy Member
ik kan wel eens discussieren over dit punt... maar iets beloven kan ik niet... ma kzal er op 1 of andere manier wel voor zorgen dat het een eervolle vermelding krijgt, al dan niet als newsitem op de mainpage ofzo.

Zero Grav

Legacy Member
Voor degenen die het nieuws niet volgen: Er komt nog een ander design, er is echter een voting gehouden om ondertussen dit design al even te lanceren.

Spijtig genoeg moet ik toegeven dat ik gezegd heb dat wat afgewisseling wel fijn zou zijn.. How I regret that. >_>

uw signature orez.. sommige mensen hebben er geen hé. Sadist! :p

Baggel

Legacy Member
de kleuren passen niet, de button-tekst is te groot , te flashy , minder overzichtbaar om een koppeling in het menu goed te kunnen vinden

en ideetje mss;
laat de keuze tussen oud of nieuw zoals hier op het forum!

Prume

Legacy Member
Ik kom hier niet meer, doet zo'n zeer aan de ogen.
Alsof men neefje zen potjes verf omver gelopen heeft.

Bolteh

Legacy Member
In de 6-7 jaar dak al op telenet verblijf (de tijden dat de forums niet eens met accounts waren, gwoon naam invullen en posten maar.. de tijden der glorieuze "anoniempjes"), heb ik 3 layouts meegemaakt.. de grijs met gele layout, de vorige blauwe layout, en deze.. En deze is by far de slechtste tot nu toe..

- De navigatie is zo goed als onleesbaar, om te beginnen stoort het lettertype al enorm, en dan gaan ze er nog een soort border aangeven om het wa meer te blurren waardoor de ogen met moeite een verschil tussen 2 letters kan waarnemen.)
- De header is regelrecht gepikt van Lost, en er is dan nog enkel een auto op geplaatst ook.. Wat meer variatie van games zou geen kwaad kunnen, niet iedereen speelt enkel race-games.. er zijn ook nog altij first person shooters, strategies, rpg's en wa nog allemaal..
- Het scanlinepattern is enorm storen (vooral de extreem felle bovenkant) en toont verschillende problemen rond kaders (een verschuiving van een pixel, maar toch extreem storend.)
- Het kleurschema.. volgende keer iemand inhuren die niet kleurenblind is..
- Erbarmelijk slecht geplaatste reclame.. Wederom.. Het nieuws begint een goeie 100 pixels van de header, met dertussen een vettig en lelijke reclame banner.. Een aparte plaats onderaan de pagina met de reclame had veel beter geweest.. Ma da mag wrs ni van de sponsors (begrijp nog altij het nut ni van reclame banners op een site, alsof er mensen zen die da product of dienst nu wel gaan kopen omda het op een site staat (eerder een omgekeerd effect bij mij, ma swat))

En sorry, ik had graag pluspunten genoemd, maar kan er geen vinden.. Hopelijk is die andere layout een totaal andere stijl..

Brock

Legacy Member
heb de discussie niet gelezen maar ik kan wel meegeven dat het een van de lelijkere sites is die ik het afgelopen jaar heb bezocht... sjees

hoe sommigen het nog "verfrissend" durven noemen :)
Ik vind het eerder deprimerend en amateuristisch !

GenesisX

Legacy Member
De nieuwe mensen die hier nu zullen komen, zullen wel rap wegvluchten :D Ze gaan verzekerst denken dat hun scherm kapot is. 't Is toch nie normaal! Alé, ik kan er nog altijd nie over zwijgen :p

Unzip Attack

Legacy Member
amateuristisch tot en met. een verschrikking. (zie vorig aangehaalde punten, samenhang weg, menu is kaka, ...)

Freaky 7

Legacy Member
ik ben voor en battle, dan alle results doormailen naar de founder.

gille

Legacy Member
Opstarten die contest! Als je wil maak ik wel een topic, we houden dan een public poll... Prijzen zijn toch niet nodig, dit is zoiets als geld inzamelen voor de behoeftigen (zo zou ik TNG nu toch noemen design-gewijs)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan