tomh
Legacy Member
dresse zei:zalig in zijn genre...
voor een filmke waar aliens manhattan aanvallen vondk em echt wel goed ja...
Hij had me toch van begin tot einde...
Ben dan ook ni van de snuggerste... filmen die "goed" zijn volgens het meer intelectuele deel van de bevolking snap ik dan ook meestal niet...
mijn pa wou zijn geld terug na de film

Nu ja, ik vond hem wel goed he... niet superieur. De inleving vond ik ook best leuk. Heb hem eigenlijk bewust gehuurd om op klein scherm te zien ipv naar de cinema te gaan.