Archief - cv

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xavez

Legacy Member
Uw tekst is uw motivatiebrief hé =). Ik vind die tagcloud kunnen. Dat is jouw idee, dat is wie gij zijt en op die manier zult ge ook eerder bij een werkgever terecht komen die zoiets apprecieert! Als ge niet zo'n tekstenman zijt, doe het dan niet zou ik zo zeggen :). Ik zou in die tagcloud wel consequent zijn wat hoofdlettergebruik betreft =).

Ook lijkt het mij dat ge nogal kwistig met de sterretjes in het talenvakje zijt omgegaan =P. Een 4/4 op Engels bijna over de hele lijn? Dat is misschien wel héél erg veel, niet? :p. Ik heb in mijn CV ooit een mix van woorden en sterretjes gebruikt, sterretjes voor de softwarecompetenties en woorden voor de talenkennis "matig, goed, zeer goed en uitstekend" zijn woorden die allemaal positief klinken, zonder dat je er meteen mee overdrijft, misschien een idee?

Nuja, overall zou ik zeggen: zit strak in elkaar! Krijg je waarschijnlijk hoe dan ook bij x aantal bedrijven een uitnodiging mee om op gesprek te gaan. Dan begint het echte werk ;).

/edit: lap, niet gezien dat dat hier al vier pagina's lang was, ma bon :p. Geldt nog steeds ^^.

dresse

Legacy Member
die 4 sterretjes bij engels is om het contrast met frans aan te duiden :)
Frans kan ik langs geen kanten :)

nee, ma voor gewoon praten en lezen op een normaal niveau voel ik me bijna even goed thuis in engels als in nederlands... Het zal niet zo perfect zijn, maar ik heb me nog nooit 'niet' kunnen uitdrukken in het engels, dusja... Schrijven maak ik in het engels nog schrijffouten dus daarom daar maar 3 sterren (mss had ik bij het nederlands dan ook maar 3 sterren mogen zetten... :) )

En just terug mail gekregen van festival in portugal :music: wootwoot
Deze vakantie ga ik gescreened zijn in venetie, portugal, italië en zwitserland... Hoe cool is da! :woohoo:
Uitmelken die filmpjes! :music:

LunchBox

Legacy Member
dresse zei:
Deze vakantie ga ik gescreened zijn in venetie, portugal, italië en zwitserland... Hoe cool is da! :woohoo:

ik wou even bevestigen dat dit zeer cool is Dries, zéer cool.

gStar

Legacy Member
Heb ook nog een foutje gevonden : Heverle , moet dat niet Heverlee zijn ???

dresse

Legacy Member
da is al gezegd! :)
en al aangepast in de nieuwe versie...

toch bedankt!

en @lunch: dankjewel :hug:

TiB0

Legacy Member
Ik vind dat dat bordeaux rood dat je gebruikt bij die Adres:, Woonplaats:, Mobile:, ... erg goed werkt op de groene achtergrond!
Misschien kan je dat ook wel gebruiken bij de andere kadertjes, want persoonlijk vind ik de witte tekst op de felgroene achtergrond vrij vermoeiend om te lezen... But maybe it's just me :)

Het splitsen van de stage- en werk- / ervaring vind ik ook vrij storend.


Voor de rest sehr schoon!

dresse

Legacy Member
had ik eerst overal toegepast da Rood, maar het geheel kwam nogal zwaar over. Da wit maakte het wat lichter verteerbaar...

dresse

Legacy Member
blablablaba!
eigenlijk conversano en venetië...
maar wie kent conversano eh...

NemZoR

Legacy Member
dresse zei:
die 4 sterretjes bij engels is om het contrast met frans aan te duiden :)

Pas ma op met 4 sterren op te geven voor Engels... Ik dacht ook dat ik goed Engels kon :p

Nix contrast :p ge moet eerlijk zijn ;-). Ik hoop dat je werk zoekt in de grafische sector? Niet in een IT bedrijf ofzo, want dan wordt het verticaal geklasseerd...

Als leerkracht of grafische sector is dit knap... In een serieus bedrijf kom je over als een puber met zo een CV.

Ge moet laten zien da ge klaar zijt om te werken, niet da ge aant spelen zijt... Ma nog eens, da hangt van de sector af...

Xavez

Legacy Member
Wel, ik wil toch nog maar even toevoegen dat je idd moet opletten met talenkennis... Je hebt Engels en je hebt Engels hé :). Ok dat je er vlot me overweg kan, maar zet er dan liever "vlot" dan 4 sterren. 4 sterren geeft me de indruk dat je een master in de Germaanse filologie hebt gedaan. Ik betwijfel--met alle respect!--of je dat niveau haalt :).

Drommels.

Legacy Member
De sterretjes en de tagclouds werken heel goed. Ik zou wel eens een echte "www.xxxxxxxxx.be" domeinnaam aanvragen moest ik jou zijn. Dat lijkt professioneler vind ik.

Voor de rest zal hij er zeker op een positieve manier uitspringen :niceone:.

Omni^

Legacy Member
u cv heeft wat weg van mijn vroegere cv :D zelfste kleuren en al
Ge valt wel zeker op met zo een cv ;)

Nu nog verspreiden !!!
Have fun :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan