NfERnO
Legacy Member
Ik heb me dus de afgelopen dagen beziggehouden met het modelen van de The Mole uit de goeie oude Thunderbirds. Had er nog zo'n speelgoedje van liggen op't zolder en wou me daar wel's mee amuseren. 
Meer details op de dA-pagina: http://www.deviantart.com/view/22957845/
Je zegt maar wat j'er van vindt.
, Tim

Meer details op de dA-pagina: http://www.deviantart.com/view/22957845/
Je zegt maar wat j'er van vindt.
, Tim
Plus, imageshack doet niveel meer als hosting dacht'k, hebt ge ni zo'n ganse community er rond 

