Archief - CHECK: koppijn kamer project

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Omegon

Legacy Member
Typhon` zei:
het heeft zo een poppenkast-achtige look, gevoelige vraag misschien maar je bent dus een meisje?

u bent juist genomineerd voor beste grapjas van het jaar.

Jixop

Legacy Member
Typhon` zei:
het heeft zo een poppenkast-achtige look, gevoelige vraag misschien maar je bent dus een meisje?
ik durfde het ook ni te vragen :unsure:
en wa is da nu voor een antwoord? 1 letter is genoeg: m/v?

Omegon

Legacy Member
als ge da antwoord nie snapt dan zijde toch wel slecht bezig imo, Male all the way

Lo_fi

Legacy Member
Marsmillo zei:
K'vindt het eindelijk nog niet zo slecht... Maar aan de andere kant ben ik wel kleurenblind en heb ik totaal geen idee hoe een normaal persoon het ziet. Dus aan mijn mening heb je dus weinig.

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet nog wat meer foto's wil zien!

groen en oranje marsmillo. Een banaan (groen) en een kiwi (oranje)..zo kan je je het voorstellen.

Erinyes

Legacy Member
Niks tegen kleurenblinden (mijn broer is het ook), maar er is een reden dat ze geen kleurenblinden toelaten op kunstscholen...

Lo_fi

Legacy Member
Erinyes zei:
Niks tegen kleurenblinden (mijn broer is het ook), maar er is een reden dat ze geen kleurenblinden toelaten op kunstscholen...

Wel, bij ons zat er in de klas een jongen die echt zwaar kleurenblind was. Hij had stickertjes op z'n kleurpotloden en pantone-stiften met de naam van de kleuren. Als hij een kleur gebruikte checkte hij altijd eens bij de mensen rondom hem om te zien of dat het juiste geel/groen/rood was. En dat was hoger kunstonderwijs..

Omegon

Legacy Member
subtiel ze erinyes :)

wel voor de geïntreseerde, HIER zijn de nieuwste lading foto's.

Tzal nu wel efkes stil worden hier want nu moet de vloer nog worden afgeschuurd opnieuw (mothers command) en dan moeten alle meubeltjes er in en dan zalk nog wel is opnieuw fotokes trekken.

(wees wa vriendelijk in de comments he mensen, der zit veel werk in ;))

Omegon

Legacy Member
int echt ziet het er nog wa anders uit, dan is de kleur rood wa meer naar den oranje kant. Tis wel iet leuk, als ge heel den tijd naar het rood ziet, word het paarse blauw en als ge naar het paars kijkt word het rood donkerder, is wel leuk :)

dresse

Legacy Member
heb het aan me zuster laten zien en die zei spontaan:

neeee, da meende ni, oh my god, daar worde toch zot in...
en ik ga akkoord... :)

agent #2

Legacy Member
Lo_fi zei:
Wel, bij ons zat er in de klas een jongen die echt zwaar kleurenblind was. Hij had stickertjes op z'n kleurpotloden en pantone-stiften met de naam van de kleuren. Als hij een kleur gebruikte checkte hij altijd eens bij de mensen rondom hem om te zien of dat het juiste geel/groen/rood was. En dat was hoger kunstonderwijs..

Doet mij denken aan mijn kleurpotloden in het 2de basisonderwijs. :)

Over de kamer zelf: het concept is wel orgineel, maar ik zou andere kleurencombinaties genomen hebben.:)

Omegon

Legacy Member
dresse zei:
heb het aan me zuster laten zien en die zei spontaan:

neeee, da meende ni, oh my god, daar worde toch zot in...
en ik ga akkoord... :)

da is een van de reacties dak krijg, de andere zijn in den trend van: da meende nie, oh my god, da is zo maf en ik heb zo een saaie kamer :)

maarja ik ben er content van en dast belangrijkste he :) kvraag men eigen alleen af hoeveel van het effect er verloren gaat gaan als de kamer is bemeubeld.

frenzal

Legacy Member
koop passend dekbedovertrek en gordijnen, verf uw meubels en pc :)

dresse

Legacy Member
ouch...
kunst moet dan wel zeer moeilijk zijn... is bekanst nen dove die gaat dj'en...:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan