Omegon
Legacy Member
Mijn kamer moest herschilderd worden en ik dacht, laten we is ne keer creatief zijn en dus en ik beginnen denken. Toen merkde ik die mooie ruit in het midden van mijn plafond op en ik dacht, laten we is zot doen en der nen hoop ruiten rondtrekken 2 kleurtjes afwisselen en waar het de muren raakt loodrecht naar beneden doortrekken. Toen ik het aan mijn ouders voorlegde zij men moeder: "Hallo koppijn", vandaar dus de naam 
Kheb nu al een aantal dage achter de rug van nieuw behang, lijntjes tekenen afplakken en gisteren ben ik dan begonnen met het schilderen. En vandaag zijn we opnieuw aan het schilderen.
Mijn moeder weet nie wa ze der van moet vinden, andere mensen vinden het bizar en mijn vriendin vind het tof, ma wa vinden jullie er van, en had ik het mss beter kunne doen?
Fototjes van gisteren vind je http://users.pandora.be/Omegon/Kamer WIP/ en ook een filmpje.

Kheb nu al een aantal dage achter de rug van nieuw behang, lijntjes tekenen afplakken en gisteren ben ik dan begonnen met het schilderen. En vandaag zijn we opnieuw aan het schilderen.
Mijn moeder weet nie wa ze der van moet vinden, andere mensen vinden het bizar en mijn vriendin vind het tof, ma wa vinden jullie er van, en had ik het mss beter kunne doen?
Fototjes van gisteren vind je http://users.pandora.be/Omegon/Kamer WIP/ en ook een filmpje.

voorige keer zatk ook fout.