wouter_dc
Legacy Member
Urban als in Urbanexploring of in Streetphotography?
Say again?
Anyway, natuur: voor landschappen voldoet die 18-55 voor u. Voor bomen ook. Voor vogels daarentegen weer niet. Voor paddestoelen ook niet. Iets specifieker zijn graag.
En trouwens, uw bewegingsonscherpte ligt hoogstwaarschijnlijk aan het ontbreken van basiskennis als sluitertijd etc.
En voor uw urbanexploring en natuur, gebruik een statief. Dan hebt ge geen bewegingsonscherpte niet meer.
+Originally Posted by wouter_dc
Leer eerst de basis eens
=Originally Posted by FreakyLeash
Daarom ben ik hier, om er wat meer over te leren,
Ik vraag toch ook niet om het hele begrip fotografie te leren hier?
Ik wil gewoon graag iets bij leren over lenzen
Say again?
Anyway, natuur: voor landschappen voldoet die 18-55 voor u. Voor bomen ook. Voor vogels daarentegen weer niet. Voor paddestoelen ook niet. Iets specifieker zijn graag.
En trouwens, uw bewegingsonscherpte ligt hoogstwaarschijnlijk aan het ontbreken van basiskennis als sluitertijd etc.
En voor uw urbanexploring en natuur, gebruik een statief. Dan hebt ge geen bewegingsonscherpte niet meer.

