FreakyLeash
Legacy Member
Hallo, ik heb 2 vraagjes die met elkaar in verband staan,
Ik wil graag een nieuwe lens aanschaffen,
Tamron 18-250mm f/3,5-6,3 XR Di II Macro Canon/AF - Digicamshop.be
of
Sigma DG 28-300mm f/3.5-6.3 Macro Canon - Digicamshop.be
Ik wil graag verder bereik en macro in 1 is het dan handigste zo'n lens te kopen ?
Ik had ook gehoord dat je een macro extender ofzo kon kopen ...
Ik heb ook het probleem dat er veel beweging op mijn foto's zijn,
Ik weet dat een statief zou helpen maar zijn er ook nog andere oplossingen ?
OS ofzo ?
Alvast bedankt voor de hulp
Ik wil graag een nieuwe lens aanschaffen,
Tamron 18-250mm f/3,5-6,3 XR Di II Macro Canon/AF - Digicamshop.be
of
Sigma DG 28-300mm f/3.5-6.3 Macro Canon - Digicamshop.be
Ik wil graag verder bereik en macro in 1 is het dan handigste zo'n lens te kopen ?
Ik had ook gehoord dat je een macro extender ofzo kon kopen ...
Ik heb ook het probleem dat er veel beweging op mijn foto's zijn,
Ik weet dat een statief zou helpen maar zijn er ook nog andere oplossingen ?
OS ofzo ?
Alvast bedankt voor de hulp

