Archief - BEGINNER: Vectorart van een hoofd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cederzo

Legacy Member
Uw vector zou er 10x meer op lijken met, als is het maar flinterdun, iets dat suggereert naar die wang. Die is toch heel prominent aanwezig op de foto, moet ge er imho zeker bijdoen. Voor de rest zijt ge goed bezig zoals al gezegd :niceone: keep it up

moemi

Legacy Member
vind het goed, alleen zou ik eens goed de pupillen vergelijken, de linkse (int echt haar links oog ) iets meer zichtbaar maken, beetje meer naar rechts (gezien als ge aant kijken zijt naar de tekening) of ietske groter maken. En dan het rechtse oog is ook niet al dat. als ge goed vergelijkt met de foto, ziede dat ge linksonder nog een klein hoekje wit hebt, geen iris dus. ook zou ik het buitenste puntje waar de 2 lijnen samenkomen links, beetje naar onder slepen. En haar pupil wat naar boven. Hoop dat het een beetje duidelijk is :s maar gewoon goed refereren naar de foto. anders ist wel goed en mooi :)

Ble$$ed^

Legacy Member
vooral die wang meer accentueren ,wat wimpers, en dat lijntje dat doorloopt naar haar neusvleugels weghalen... Tzal er dan veel vrouwelijker uitzien. Want kvind dat uw hoofd nogal wat weg heeft van een mannelijk figuur tot nu toe.
Voor de rest ist sjiek

Gizmo_1987

Legacy Member
kben bezig met wimpers, amai een werkske o_O
nog wat het haar beter gedaan aan haar linkerzijde,
een kaak lichtjes getekend, lippen geaccentueerd,
wss nog nek en kin lichtjes accentueren ook
morgen volgt nog een fotoke :p
grtzz

Holy Paladin

Legacy Member
komaan verander de neus :p
das een van de belangrijkste stukken! (net als al de rest :unsure: )
zoals ik al zei die lijn mag nie doorlopen naar de neusvleugels, zo zit da gewoon nie in elkaar he :)

Anendel

Legacy Member
Don't worry, ik struikel ook altijd over neuzen. Ik vind nu dat er ook redelijk wat aandacht in het beeld naar haar oor gaat. Ik zou dat proberen meer te styleren en meer aandacht naar haar oog proberen te leiden.
Voor de rest lijkt me dat meer dan behoorlijk..

Gizmo_1987

Legacy Member
kben bezig met het rechteroog hernieuw te tekenen, de ooghoek was mis zoals moemi zei.
haar is bijgewerkt, kaakje getekend, enzz..
vnvnd post ik nog eens een updateje ;)
grtzz

Gizmo_1987

Legacy Member
is het mogelijk om objecten uit te lijnen op een pad??
die wimpers zijn lastig om mooi rond het ooglid te plaatsen :crazy:
grtzz

Gizmo_1987

Legacy Member
update:
rechteroog groter gemaakt, wimpers...
nog wat haar erbij; kaaklijn, kinlijn
vector-3.jpg

nu nog linkeroog herwerken en die neus he :D
grtzz

enj0i^

Legacy Member
en wat meer kleiur :(

tis zo flets

normaal hebben lippen niet zelfde kleur als huid ze :p

Deefees

Legacy Member
Kan er niets aan doen, ma ze ziet er nie nie echt vrouwlijk uit?
tis precies een vent met lang haar (op de tekening é) ni op de foto ;)
kan nie direct aanduiden aan wat et ligt :)

sexymofo

Legacy Member
enj0i^ zei:
en wat meer kleiur :(

tis zo flets

normaal hebben lippen niet zelfde kleur als huid ze :p

Hij werkt dan ook met een zwart/wit foto als voorbeeld ;)

enj0i^

Legacy Member
sexymofo zei:
Hij werkt dan ook met een zwart/wit foto als voorbeeld ;)


geen goede reply vindek :p

zijn tekening zelf is in kleur , dus ofdat de bron nu in zwart wit is of niet, heet niets te maken met het feit dat die lippen niet in hetzelfde kleur mogen zijn als de huid.

die rippen moeten wat roder!

Omni^

Legacy Member
SCHADUW :) meer schaduwe geweet een gezicht bestaat uit vlakken eh
en u haar wa gedetaieerder :) laat u maar is goed gaan
vb http://www.deviantart.com/view/31228246/
nie dak daar zelf veel haardetails in heb zitte mabon :)
der moet meer moeite in gestoke worre vinnek :D
nooit nie te snel tevrede zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan