Archief - BEGINNER: Vectorart van een hoofd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmo_1987

Legacy Member
Ik zag deze
wallpaper.
Nu vraag ik mij af, hoe begin je daar het best aan?
k'ben al een beetje begonnen, dit kan je hier zien...
vector.gif

ben ik goed bezig of is het beter dat ik helemaal hernieuw begin?
alles is met de pentool gedaan
grtzz

DJ_Trash

Legacy Member
go on!
alleen boven linker wenkbrauw (first person perspective that is) klopt pessies ni echt... ofwel groeit er haar op da voorhoofd ofwel klopt het dus ni :p

Gizmo_1987

Legacy Member
update:
vector2.gif

de wenkbrauw moet nog wat verder gedaan worden, rest van de ogen, enzz...
grtzz

Gizmo_1987

Legacy Member
precies weinig mensen met een mening? :confused:
nog een update ;)
vector3.gif


nog te doen, het haar nog beetje bijtekenen, een nek tekenen, nog wat kleinigheden hier en daar ^^
iemand nog tips???
grtzz

(ni op de randen letten, this ne gif :p)

tinbie

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
precies weinig mensen met een mening? :confused:
nog een update ;)
vector3.gif


nog te doen, het haar nog beetje bijtekenen, een nek tekenen, nog wat kleinigheden hier en daar ^^
iemand nog tips???
grtzz

(ni op de randen letten, this ne gif :p)

Het ziet er natuurlijk uit.
Tips? mss de neus beetje verkleinen :)

Gizmo_1987

Legacy Member
ik denk dat ze af is :D
vector-art.jpg

Evelien (1).jpg

zeg me aub wat jullie ervan vinden :help:
grtzz

Sprynxky Man

Legacy Member
Nice. Enkel de neus staat precies een klein beetje scheef en er is iets aan de ogen dat me een klein beetje stoort (mss iets te open?).

Ik vind de eerste kleuren hierboven (het bordeau-rode) trouwens mooier dan de latere kleuren.

LunchBox

Legacy Member
Ik heb'r een BEGINNER (check) thread van gemaakt, want je stelt meer vragen bij tips rond hetgeen je aan't maken bent dan algemeen. Ik wil daarmee niet zeggen dat je slecht bezig bent hoor, maar zo krijg je toch ook je feedback.

Annun

Legacy Member
Ik vind de kleuren wat overdreven licht. Voor de rest: heel goed gedaan.

ShadesOfJae

Legacy Member
De lippen mogen, naar mijn mening, ook wat meer kleur krijgen.

sexymofo

Legacy Member
Haar wang mag mat meer in perspectief gebracht worden zoals op de originele foto.
Nu lijkt dit gewoon vlak en alsof haar mond meer naar de andere kant staat.

TheCrow7

Legacy Member
Haar neus staat een beetje teveel in de aandacht. Die zou fijner mogen zijn. Ook wat te weinig contrast.

Piru

Legacy Member
Meer detail aan neus en lippen (let op de lichtvlakjes op je foto) en zoals sexymofo al zei, de wang is cruciaal. Dit kan je oplossen met verschillende vectoriële vlakken van verschillende kleuren over elkaar te leggen, of een gradient te gebruiken. Ook de opmerking van het contrast en de kleur vind ik terecht. Maar als eerste poging zeker niet slecht!

Lama`NiFkE

Legacy Member
volgens mij moet ge u bezig houden met da meisje ipv die fotosoep

Holy Paladin

Legacy Member
die lijn onderaan uw neus mag nie doorlopen naar de neusvleugels

tinbie

Legacy Member
(ik dacht dat het om een man ging)

sorry, maar de neus ;|

Veel meer detail nodig, zo is ze totaal nog niet af.
De wang, de wimpers zoals gezegd.
De neus zeker verfijnen alsook het haar, lijkt me nogal veel dikker in tekening. Dus ook bewerken ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan