Boubie
Legacy Member
Dag allemaal,
Ik ben momenteel aan een project bezig waarbij ik het intranet/website van een bedrijf moeten vernieuwen en gebruiksvriendelijk moet maken voor de medewerkers. Dit moet ik allemaal gaan ontwikkelen in ASP.NET. Ik weet wel hoe ik met ASP.NET moet werken maar ik ben even in de war hoe ik eraan moet beginnen
. De bedoeling is eigelijk dat ik een Tool moet ontwikkelen zodat de medewerkers op niveau kunnen inloggen op de tool en er gebruik van maken. Ik zou ergens met rollen moeten werken, dit weet ik ook nog... 
Ik weet niet of iemand hier al een groot project heeft meegemaakt en me mss wat raad kan geven. Of me vertellen hoe ik het beste eraan zou moeten beginnen???
Alvast bedankt!
Grtz...
Ik ben momenteel aan een project bezig waarbij ik het intranet/website van een bedrijf moeten vernieuwen en gebruiksvriendelijk moet maken voor de medewerkers. Dit moet ik allemaal gaan ontwikkelen in ASP.NET. Ik weet wel hoe ik met ASP.NET moet werken maar ik ben even in de war hoe ik eraan moet beginnen
. De bedoeling is eigelijk dat ik een Tool moet ontwikkelen zodat de medewerkers op niveau kunnen inloggen op de tool en er gebruik van maken. Ik zou ergens met rollen moeten werken, dit weet ik ook nog... Ik weet niet of iemand hier al een groot project heeft meegemaakt en me mss wat raad kan geven. Of me vertellen hoe ik het beste eraan zou moeten beginnen???
Alvast bedankt!
Grtz...
Gezien de periode van het jaar zou ik durven gokken op een stage opdracht...