Archief - ASP.NET: Intranet of Website in ASP.NET

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boubie

Legacy Member
Dag allemaal,

Ik ben momenteel aan een project bezig waarbij ik het intranet/website van een bedrijf moeten vernieuwen en gebruiksvriendelijk moet maken voor de medewerkers. Dit moet ik allemaal gaan ontwikkelen in ASP.NET. Ik weet wel hoe ik met ASP.NET moet werken maar ik ben even in de war hoe ik eraan moet beginnen :s . De bedoeling is eigelijk dat ik een Tool moet ontwikkelen zodat de medewerkers op niveau kunnen inloggen op de tool en er gebruik van maken. Ik zou ergens met rollen moeten werken, dit weet ik ook nog... :niceone:

Ik weet niet of iemand hier al een groot project heeft meegemaakt en me mss wat raad kan geven. Of me vertellen hoe ik het beste eraan zou moeten beginnen???

Alvast bedankt!

Grtz...

infinium.be

Legacy Member
En er is geen mogenlijkheid dat dit in PHP kan gemaakt worden?

Maakt het een stuk gemakkelijker en dan kan ik je wel wat raad geven.

Boubie

Legacy Member
Neen, want de personen (opdrachtgevers) die dit in de toekomst moeten onderhouden willen het in ASP.NET. Spijtig genoeg!

Bigbuddha

Legacy Member
Ik vraag me bij zo'n vraag altijd af waarom dat bedrijf die opdracht aan jouw geeft? Ofwel overtuigde je hun dat jij de opdracht wel kon, terwijl dit niet zo is. Ofwel laat het bedrijf je maar wat doen en is het voor hun niet zo belangrijk.

Basis beginselen van rolebased/userbased security in .NET

dJeez

Legacy Member
Bigbuddha zei:
Ik vraag me bij zo'n vraag altijd af waarom dat bedrijf die opdracht aan jouw geeft?
:offtopic: Gezien de periode van het jaar zou ik durven gokken op een stage opdracht...

Beguv

Legacy Member
infinium.be zei:
En er is geen mogenlijkheid dat dit in PHP kan gemaakt worden?

Maakt het een stuk gemakkelijker en dan kan ik je wel wat raad geven.

stuk makkelijker? lol , in php kan je alles zelf nog gaan coderen , in asp.net zitten 8/10 functionaliteiten die hij wilt bereiken ingebakken in het .net framework

infinium.be

Legacy Member
Beguv zei:
stuk makkelijker? lol , in php kan je alles zelf nog gaan coderen , in asp.net zitten 8/10 functionaliteiten die hij wilt bereiken ingebakken in het .net framework

Dat is dus de reden waarom ik het .net framework absoluut niet aangemaan vind.

Boubie

Legacy Member
Bigbuddha zei:
Ik vraag me bij zo'n vraag altijd af waarom dat bedrijf die opdracht aan jouw geeft? Ofwel overtuigde je hun dat jij de opdracht wel kon, terwijl dit niet zo is. Ofwel laat het bedrijf je maar wat doen en is het voor hun niet zo belangrijk.

Basis beginselen van rolebased/userbased security in .NET

Idd, het is een soort stage-opdracht. De bedoeling is om iets bij te leren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan