cool_boy_ke
Legacy Member
Hey !
Een paar maanden geleden kwam ik op het idee om een programma te maken dat mij zou waarschuwen als m'n internet connectie wegviel, omdat ik draadloos internet heb en de verbinding vaak wegvalt.
Na een paar weekjes denken over wat ik zou kunnen doen enzo kwam Wifi Noticer v1 uit, die alleen kon kijken of je internetverbinding had.
Een paar weekjes later was Wifi Noticer V2 uit, die automatisch kon kijken of je verbonden was en de beeper in je PC liet biepen als je geen verbinding meer had.
En dan nu : Wifi Noticer V3, die compacter is (klein bolletje op desktop), gemakelijk te gebruiken, betere layout,geluidjes en in veel meer vlakken beter dan de vorige versies. Dit alles geprogrammeerd door een 14-jarige,low-skilled Visual Basic programmeur
Ik weet dat het verre van perfect is maar ik ben er toch fier op
.
Daarom vraag ik jullie om wat commentaartjes te posten (zowal goede als slechte) en wat ik nog meer eraan kan doen.
Deze functies komen zowiso erin.
Je kan hem downloaden op mijn site en hij komt in een handige installer.
Als iemand wat bugs ofzo heeft gelieve het hier te posten dan kan ik er wat aan doen ^^
Greetz
Een paar maanden geleden kwam ik op het idee om een programma te maken dat mij zou waarschuwen als m'n internet connectie wegviel, omdat ik draadloos internet heb en de verbinding vaak wegvalt.
Na een paar weekjes denken over wat ik zou kunnen doen enzo kwam Wifi Noticer v1 uit, die alleen kon kijken of je internetverbinding had.
Een paar weekjes later was Wifi Noticer V2 uit, die automatisch kon kijken of je verbonden was en de beeper in je PC liet biepen als je geen verbinding meer had.
En dan nu : Wifi Noticer V3, die compacter is (klein bolletje op desktop), gemakelijk te gebruiken, betere layout,geluidjes en in veel meer vlakken beter dan de vorige versies. Dit alles geprogrammeerd door een 14-jarige,low-skilled Visual Basic programmeur
Ik weet dat het verre van perfect is maar ik ben er toch fier op
.Daarom vraag ik jullie om wat commentaartjes te posten (zowal goede als slechte) en wat ik nog meer eraan kan doen.
Deze functies komen zowiso erin.
- WEP key remember (versleuteld)
- Auto-Start with Windows
- Een handleiding
Je kan hem downloaden op mijn site en hij komt in een handige installer.
Als iemand wat bugs ofzo heeft gelieve het hier te posten dan kan ik er wat aan doen ^^
Greetz
Dan hoef je al zo'n programmatje niet he
.