Jezter
Legacy Member
verwonderd mij eigenlijk dat hier nog geen fanboy*kwijl* thread is ivm de nieuwe aankondiging ...
gewoon damn nice, al die nieuwe features
http://www.adobe.com/nl/products/creativesuite/mastercollection/
en niet enkel photoshop, maar de hele suite
*can't wait for the upgrade*
gewoon damn nice, al die nieuwe features
http://www.adobe.com/nl/products/creativesuite/mastercollection/
en niet enkel photoshop, maar de hele suite
*can't wait for the upgrade*




