Archief - Adobe CS4 komt eraan!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xavez

Legacy Member
Jep, ook vernomen. En de features van Acrobat 9 zijn naar't schijnt ook niet van de poes. Zou er wel eens mee willen spelen... :)

tomh

Legacy Member
snelsnel.. tegenwoordig moet ge snel zijn als ge uptodate wilt blijven.
6maanden in peanuts in tech world.
nu, kheb al enkele screens van cs4 kunnen zien, en tziet er niet slecht uit :)

dOmme zEbra

Legacy Member
hmm ik weet niet, ik ben wel content van CS3, weet niet of ik ga overstappen op CS4.. 't zal wel wat kosten ook.

DeMoN

Legacy Member
CS3 draait ier nochtans perfect.
Ben es benieuwd. Me likes vernieuwing.

Jeroen_HD

Legacy Member
In de nieuwste editie van Webdesigner staat er een preview van Dreamweaver CS4 + screens. Best wel interessante nieuwe opties.

Xoliul

Legacy Member
Het zou 64bit moeten worden (windows only wel, Carbon problems met Mac), wat ik ten zeerste toejuich.

b0rt

Legacy Member
+ de graka wordt eindelijk fatsoenlijk gebruikt, waardoor in- en uitzoomen met acceleratie gaat gebeuren (als de graka deze speciale functies heeft, iirc heeft een intel onboard-kaart dit NIET)

General Lee

Legacy Member
Geen 64bit Mac support vloeit voort uit het feit dat Adobe te lam was om over te schakelen op Cocoa (de fossielen) :p

m-be

Legacy Member
mmh, da's ni 100% correct. In eerste instantie was door Apple beloofd dat er Carbon64 zou ontwikkeld worden, om een vlotte transitie te kunnen laten gebeuren. Uiteindelijk is dit project door Apple afgeblazen en werd iedereen vriendelijk verzocht om over te schakelen op Cocoa.

Aangezien dit voor Adobe een gigantische job is, is het begrijpelijk dat dit niet op 1 jaar tijd kan gebeuren.

GLAx.

Legacy Member
Jupz idd ! :)
Eindelijk een 64-bit voor Dreamweaver :p
daar hebben denkik veel mensen op zitten wachten...

Xoliul

Legacy Member
Just curious, maar wat maakt 64bit uit voor een programma dat louter websites maakt? In het geval van zware stuff zoals 4096² en groter textures in Photoshop, of zware video's in After Effects of Premiere zie ik het nut van meer ram ter beschikking, maar iets dat maar met html enzo omspringt ?

DieselPower

Legacy Member
Waarschijnlijk heeft het er mee te maken dat ge over heel de suite kunt werken,nee?

tomh

Legacy Member
kzou graag ook een paar features van PS in Illus willen zien..
zoals fontbrowsing, in PS kunde als ge u tekst selecteert gewoon met u pijlkes van u toetsenbord door u fonts scrollen.. bij Illus moet ge telkens -> text -> font -> en handmatig ene zoeken :p

en nog zo paar features die wel handig zouden zijn

Xoliul

Legacy Member
Die 3D features van CS3 waren toch een beetje belachelijk en nutteloos hoor, ik kon mij maar weinig gevallen inbeelden dat je daar echt wat aan had. Tenzij ze echt 3D (projection) painting gaan toevoegen hoeft dat voor mij toch niet.

Oh en iets dat ik altijd al heb willen hebben: instance/clone layers. Je duplicate een layer, en kan hem een andere positie (& rotatie?) geven, maar als je één van beide verandert, update de andere ook. Of gaat zoiets al met smart-objects ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan