Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsjernobyl zei:ik zou eerder één goede 17- 50 mm kiezen. Nikon heeft de traditie altijd goede kitlenzen te leveren. canon voelt wat speelser aan maar heeft wel een betere sensor. (ISO 1600 is haalbaar ) Kitlens is goed voor wederverkoop, amateurs weten tenminstre wat ze in handen hebben.

Typhon` zei:Ik ga denk ik trouwens eens nen 40D kopen, is beter dan een 50D als'k dpreview moet geloven qua ruis en dynamic range. Flipkikker, hoe geraak jij in turnhout? anders ga'k wel mee.

